Pai asta am zis si eu, ca e prea mult pentru Romania unde nu avem autostrazi sa folosesti CP. La noi maxim ai nevoie de un motor cu cuplu. si 2.0 tdi are suficient.
Impozitul e enorm pentru 3.0 zic eu, in conditiile in care nu te poti bucura de un motor de 3.0 pe autostrada.
De fiabilitate nu am zis nimic ca nu am intetinut si nu am detinut un asemenea motor sa imi dau cu parerea.
Varinata 3.0 probabil e cea mai proasta alegre pentru Romania. Impozitul e mare si motorul mult prea mare pentru sosele din Romania.
239 Cp iar cu un soft in jur de 300 CP, nu cred ca e puțin pentru România, este suficient sa depășești cat de cat lejer pe drumurile de "căruță" din România, iar impozitul nu e așa mare dacă stai sa te gândești ca te ajuta motorul f mult, însă eu am msi întrebat și de fiabilitate, etc.
Îți dau funda, dar 2.0 e slab pentru România, in Depășiri parca nu se mai termina, de asta am zis 3.0 e perfect pentru Ro, nu e nici mare nici mic, Adica e cu mult peste un 2.0 dar nu poți sa îl compari cu un 4.2, 5.0 etc... asta sunt motoare mari, 3.0 e cumva între, nci mare nici mic, iar un impozit de 19-21 de milioane pe an, (implicit reducere) nu e mult
Nu mersi, nu am nevoie de nicio funda. Doar mi am dat cu parerea.
Ia de aici funda ) Ca doar nu răspunzi pe degeaba aici
Pai asta am zis si eu, ca e prea mult pentru Romania unde nu avem autostrazi sa folosesti CP. La noi maxim ai nevoie de un motor cu cuplu. si 2.0 tdi are suficient.
Impozitul e enorm pentru 3.0 zic eu, in conditiile in care nu te poti bucura de un motor de 3.0 pe autostrada.
De fiabilitate nu am zis nimic ca nu am intetinut si nu am detinut un asemenea motor sa imi dau cu parerea.
anonim_4396 întreabă: