Audi e un Volkswagen cu majoritatea bug-urilor rezolvate, BMW e un premium nepotrivit pentru Romania.
Nu prea au treaba unul cu celalalt.
Volkswagen volkswagen dar nu se uzeaza pielea de parca este ecologica de ultima speta. Vorbind serios, prea putin ma intereseaza ca motorul si platforma sunt imprumutate de la o marca non premium atat timp cat fiabilitatea e aceeasi.N47 nu are nevoie de prezentare, M5 E60 a avut cu peste 25% din masini probleme cu motoarele, seria 7 din 2002 pana in 2009 a fost cam slaba la multe capitole in special la cea dinainte de facelift la care oboseste sistemul media tare repede, 2.0d de pe x3 consuma ulei de zici ca e 2. 0tdi de volkswagen.Si mai sunt.Adevarul e ca se bazeaza pe uzura morala. Oricum o schimba fraierul in maxim 5-6 ani.La ce bun sa mai fie rezistenta? Profitul mare! VAG mai are un avantaj cu marcile non-premium.Vinde flote in draci ce se schimba in 3-4 ani.De ce ar dura 15? Consumerismul la putere...
Am lucrat la un E60 luna asta, avariat pe-o parte.
Crede-ma, dupa 2 zile am realizat ca masina aia e din 2004, si am ramas blocat. E drept, le stiu de mic, dar totusi... Masina de 11 ani, cu un design la care VAG n-a ajuns cu Passat-ul nici in prezent. Am cateva cunostinte cu E60, nu am auzit sa se planga, am avut pe mana cred ca zeci de E36... La ce am vazut pana acum, BMW-ul mi-a lasat o puternica impresie de bolizi extrem de fiabili, doar ca nu se pupa cu necesitatile de la noi. Pana o sa ajunga modelele noi pe mana mea, tinand cont de faptul ca sunt 'implicat' intr-o 'retea' de meseriasi de coltul blocului, mai dureaza.
La VAG sunt sigur ca sunt niste gunoaie, mai ales cele cu sigla VW. Skoda la fel, are defectele VW-ului doar ca are cateva plusuri ale ei, Seat am inteles ca e corcit si cu Audi, multi zic ca-i altceva, dar mie tot a VW imi pute, mai ales ca am vazut cu erori in bord cel putin 70% din ele, ca si suratele VW. Audi mi se pare doar ceea ce ar fi trebuit sa fie Volkswagen, la cat e de apreciat. N-am prea avut treaba cu adevaratele lor limuzine, adica de la A8 in sus, dar ce am vazut la A2, 3,4 si 6 mi-a ajuns. Caroseriile sunt foarte ok fata de VW, dar ce sa-i pui sub capota cand tot VW il face? 1. 9TDI era prea mic, 2. 0TDI stim amandoi cum era, 2. 5TDI nu e departe de 2.0. Au scos ei noua generatie de motoare, dar decat sa stai cu emotie sa vezi ce le-a iesit, cand s-au obisnuit sa nu reuseasca cu nimic nou, mai bine te orientezi spre o marca care are niste puncte strong mentinute, nu care incearca sa acopere toata piata, care cum ai spus si tu, sunt facute sa le schimbi la 5 ani.