| Alinut456 a întrebat:

Pareri audi a 4 b6 2.0 benzina

9 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Bătrânică

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Buna pentru mosnegi.

| Sofer a răspuns:

Consum prea mare. Orienteazate spre un Audi a3 1.6 benzina.

| Panamax a răspuns:

Sa verifici consumul de ulei.
La unele versiuni este destul de mare

| Tataru_Ionut_2001 a răspuns:

Eu as merge mai mult pe diesel, pentru ca la vremea respectivă motoarele pe motorina erau mai avansate ca cele pe benzina, mult mai fiabile cu un consum redus si cu noxe mai putine.
Plus ca la 2.0 benzina nu ai asa de mult cuplu ca un 2. 0tdi

| Simpatic a răspuns (pentru Tataru_Ionut_2001):

Vrei sa zici ca o benzinara de aceeasi cilindree si putere (KW/CP) ia bataie de la un diesel, cu acel cuplu in plus? :))
Greseala pe care o fac majoritatea este sa compara turbo-diesel cu motorul aspirat (pe benzina), cand punem turbo diesel vs turbo-benzina aici este fair play, si aici se vede ca desi cuplul este tot in favoarea diesel, cursa o castiga turbo-benzina, de ce oare?
Dar am si precizat nu putem compara cilindree diferita sau greutate a masinii diferita si nici macar puteri diferite caci ar fi mere vs pere
Nu am si nu am sa cumpar prea curand audi ca urasc tot ce face VAG-ul, de aceea nu ma bag la cat de buna e o varianta sau alta (cea pe diesel sau benzina), dar niciodata in istoria asta un diesel de aceeasi normal euro nu va fi mai putin poluant decat un benzinar, degeaba vorbim de ce arata testele la o anumita cantitate de CO2, ci vorbim de substantele pe care le arunca in mediu! diesel arunca in mediul asta si asa poluat substante cancerigene! si benzina polueaza dar are mai putine substante toxice decat diesel de asta poti fi sigur!
sa nu uitam ca un diesel are nevoie ca sa obtina norma euro 6 de instalatie Adblue, catalizator, filtru de particule...benzinara in general are catalizator mai rar si filtru de particule (in unele cazuri), deci iata cate instalatii are rahatul de diesel si cat costa acestea daca se defecteaza.
Asa ca numai spuneti ca dieselul polueaza mai putin, da cand se vor mai monta inca 10 instalatii de filtrare a gazelor s-ar putea sa o faca.
Nu deageaba pute Romania asta a cazane aruncate de turcii din Germania, iar taranoilor cand le cade filtrul de particule il anuleaza, condamandu-si copii la imbolnavire, dar ce stie taranul ca el si-a luat masina de 3000 de euro iar catalizatorul il costa 1500 de euro, normal ca nu da atatia bani. La fel cum nu da bani la intretinere dar merge in concediu :)
Evident ca cei de pe TPU se exlud la cele ce am scris;),dar cum spunea reclama aia la Cava D'Oro : niste tarani domnule, niste tarani.
https://www.youtube.com/watch?v=TeY3T484MyU

| Tataru_Ionut_2001 a răspuns (pentru Simpatic):

Omul vrea o mașină de zi cu zi cu care sa isi faca treaba, nu una de raliuri. La plecări de pe loc si la accelerari la viteze mai mari claaar diesel-ul ia fata oricărui benzinar cu aceeași cai si cu aceeași capacitate cilindrică...de ce? pentru ca cuplul maxim un diesel il are undeva la 3000 5000 de ture, iar un benzinar pe la 5000 in sus, deci practic diesel-ul ii ia fata.

| Simpatic a răspuns (pentru Tataru_Ionut_2001):

Lasati dieselul ca e caca, si mai nou si UE a vazut asta, dar stati chill ca inca Nemtia, Olanda si alte state au nevoie de tari precum Romania, Bulgaria, albania pentru a-si vinde epavele diesel.
Pentru a intelege de ce turbo benzina bate mereu dieselul urmareste te rog asta domn inginer:
https://www.youtube.com/watch?v=-YXSqcfWTBs

| Tataru_Ionut_2001 a răspuns (pentru Simpatic):

Dacă încă mai crezi ca un benzinar ia fata unui diesel mai gândește-te rolling on the floor https://m.youtube.com/watch?v=Sg_nbyMvK64&t=304
Dacă dai pe acest video ai sa vezi o comparatie intre 2. 0tdi 170cp si 2.0 tfsi de 200 cp. La 0-100 tdi-ul a scos 7.1 secunde iar benzinarul 7.2 secunde. Având în vedere că am comparat 170 cp cu 200 cp, iar deselul a câștigat, putem spune că diesel-ul ia fata unu benzinar.

Întrebări similare