Ce pareri sa avem? Fiecare are rolul ei.
vrei sportivitate atunci propulsie
vrei o masina normala, mai usor de controlat atunci tractiune.
vrei aderenta mai mare, cuplu mai mare atunci 4*4
"cuplu mai mare atunci 4*4"
Suzuki Samurai 4x4 are cuplu mai mare decat o tactiune sau o propulsie cu un motor mai mare?
Iar dai sfaturi doar ca sa castigi un tricou sau o cana TPU.
De ce compari mere cu pere? nu a comparat nimeni un motor de 1.2L cu unul de 3L. Iarasi comentezi fara sa te vad sa dai un raspuns concret.
Si asa pentru informatia ta... tricoul si cana nu se mai dau de vreo 2 ani
Tractiunea spate fara sisteme de securitate (control al tractiunii si al stabilitatii) e periculoasa. Te poti invata cu ea, dar tot periculoasa ramane, intr-o tara ca Romania.
Tractiunea fata e cea mai potrivita, pentru masinile simple.
4x4 e din start superioara RWD si FWD-ului, avand aderenta dubla la accelerare si frana de motor, si nici un risc de derapaj necontrolat, din cauza cuplului. Insa se simte la intretinere, cand ai 4x4.
Cea mai fiabila cred ca e RWD (spate), planetarele stand aproape drepte. La FWD se duc mai repede planetarele, mai ales daca le fortezi in unghiuri dificile (accelerezi puternic cu rotile virate).
4x4 cu sisteme de protectie electronice este cea mai tare.
Audi quattro, VW 4motion, Mercedes 4 matic etc.
Spate e cam greu iarna mai ales pe anumite modele e greu dar e cea mai distractiva sa zic asa 4x4 ador fiindca ofera performanta si stabilitate iar fata nu prea sunt fan la asa ceva.
InsiNe întreabă:
Cambridges întreabă: