Daca tii neaparat sa-ti iei masina asta ia-ti cu 160 cp, insignia este o masina mare, greoaie si daca vrei sa nu stai sa astepti nemurirea cand depasesti ia-ti versiunea cu 160 cp
Dar eu iti spun in felul urmator, opel nu este o masina chiar atat de 'buna' este buna dar pana se strica problema este ca te cam lasa opelurile, iarna vei avea probleme cu masina dar nu in primii 5-10 ani, pana pe la 10 ani cam orice masina o duce bine, de la 10 ani in colo ii vezi adevarata valoare azi pe autostrada un astra g oprit cu avariile pornite si capota sus, cand am fost in vara pe transalpina un vectra de prin 2006+ nu pornea motor 2.2 cdti parca, stiu pe cineva cu un astra g 1.6 ce are consum de aproape 10% si are motor de 1.6 la 101 cai putere eu pe volvo v40-ul meu din 97 cu motor 2.0i am consum de 9-10% 136 cai
Mai stiu ca opelurile folosesc si motoare de isuzu ceea ce nu prea e bine, stiu multe opeluri ce se strica foarte frecvent...
Un astra GTC nu pornea intr-o dimineata, se chinuia omul si nu-i pornea [nu din cauza bateriei]
La interior nu sunt cine stie ce, calitatea materialelor este asa si-asa, confortul este minimal, cel putin pe un opel astra ultimul tip in care am stat acum 2-3 luni, dupa 50 de km ma durea spatele si ma simteam destul de incomod in masina...
De banii aia iti poti lua alta masina banuiesc ca ajunge pana pe la 10-15 000 euro, de banii aia iti poti lua un volvo s/v60 iesi mult mai bine, ai o masina mult mai sigura, una dintre cele mai confortabile, calitatea materialelor exceptionala, o masina premium fiabila si care te tine pe viata, iti spune asta un posesor de volvo! Ai incredere in marca asta! la 400 000 km a mea porneste la sfert de cheie la -25*, totul funtioneaza pe ea! Foarte rezistenta la drumurile noastre si surprinzator de stabila! Incarcata la maxim cu remorca agatata si nu am nici o problema, ma bag in depasiri, mai merg si pe gpl pe dealuri pe vai, peste tot, nu trebuie sa schimb treapta inferioara cand urc o panta, doar daca sunt foarte incarcat cu a 5-a urca majoritatea dealurilor fara a incetini ESP-ul l-am testat acum o saptamana cand am intrat intr-o curba si era polei am pus putin frana in curba, s-a dus putin spatele dar imediat s-a redresat am incredere maxima in masina asta!
Multumesc, interesat si volvo dar nu-mi place design-ul de la spate... stopuri etc. Asa ca masina e ok volvo. Eu vreau sa dau pe isignia asta intre 8000-10000 Euro din Germania. Sincer daca nu as lua insignia, iau passat, bmw 320d touring sau audi a4. Vreau masina break!
Atunci iti poti lua un a4 cu 1.9 tdi evita 2.0 tdi daca e sa gasesti pana in 2009! Au probleme cu turbina, injectoarele... Daca zici ca ai de ales intre mediu si premium atunci alege premium deoarece mult mai bine stai si mult mai bine mergi si mult mai sigur este cu premium decat cu mediu [vw si opel, vw este mult mai evoluat decat opel, vw bate putin, putin de tot spre premium] ia-ti audi, dintre toate masinile enumerate de tine, a4 este cea mai serioasa nu te complica (,) cu opel
2.0 CDTI are mari probleme cu injectoarele. Ocoleste-l! Mai bine un Renault, mondeo, volvo, chevrolet, peugeot are motoare hdi excelente, citroen ai o multime de variante.
Este o masina foarte frumoasa si dotata! Motorul 2.0 are probleme cu injectoarele(nu numai Insignia, ci toate motoarele 2.0). Imi place la Insignia modelul 2.0 Turbo 4X4. Piesele in comparatie cu BMW, AUDI sau MERCEDES sunt piese mai ieftine.