| Mihai754 a întrebat:

Pe langa faptul ca arata mai bine, care-i diferenta intre gentile clasice unei masini si cele mai mari de ex. de 1, 9?

Răspuns Câştigător
| Braunion a răspuns:

Da, si nici nu mai derapeaza asa usor. Problema e ca in general suspensia nu perimte asemenea schimbari (decat la unele modele de masini si numai in anumiti parametrii). Nu poti pune jenti de 19 inch pe o Fabia sau un Logan (de exemplu). Daca nu respecti indicatiile tehnice distrugi suspensiile la masina (si crede-ma, nu-i deloc ieftin sa le schimbi)

4 răspunsuri:
| AgathaRo a răspuns:

Varianta corecta este "Janta" Se stramba mai greu, isi revin in cazul e un pic descentrat, de fapt are punct de memorie in cazul in care se incalzesc la o temperatura se mai pot indrepta. Jantele OEM cele de fabrica sunt mai bune din punct de vedere al compozitiei. Cele aftermarket sunt de 2 bani si se sparg, avantajul este modelul.

| Braunion a răspuns:

Pe jante mai mari, nu pe genti ai si alte peneuri iar echilibrul masinii e cu totu altu (in special la viteze mari si in curbe)

| Mihai754 explică (pentru Braunion):

O redresezi mai usor?

| Braunion a răspuns (pentru Mihai754):

Da, si nici nu mai derapeaza asa usor. Problema e ca in general suspensia nu perimte asemenea schimbari (decat la unele modele de masini si numai in anumiti parametrii). Nu poti pune jenti de 19 inch pe o Fabia sau un Logan (de exemplu). Daca nu respecti indicatiile tehnice distrugi suspensiile la masina (si crede-ma, nu-i deloc ieftin sa le schimbi)

| razer007 a răspuns:

Nu te-as sfatui sa iti pui jante de 1, 9, cel putin cat circuli cu masina in Romania! la 1, 9 daca ai luat o gropa mai maricica cu o viteza de 100 km/h, ti le faci praf, pentru ca toata puterea impactului o ia susupensia si janta! la cele de 1, 6 mare parte din forta o ia balonul si dupa janta si suspensia! cele de 1, 9 sunt sport, adica de autostrada (ceea ce nu o sa vezi niciodata in Romania )!