Da, servofrana se adauga usor, bagi un stut in galeria de admisie, si tulumba servo in spatele pompei de frana. Daca pastrezi pompa de frana originala de 1300, iei cativa mm din capul tijei, altfel va sta infranata. Recomandarea mea este sa pui si pompa de CN cu dublu circuit, cea cu 4 conducte. A 4-a conducta e un retur de pe spate, il poti anula fara probleme, sau poti sa pui repartitor model nou, si sa tragi a 4-a conducta. Eu am de cativa ani pompa CN cu returul anulat, si nu am nici o problema, masina trecea ITP-ul la frane impecabil.
Pentru servodirectie e mai complicat, trebuie sa gasesti o caseta de directie care sa se potriveasca pe Dacie, sa montezi pompa servo, etc. Eu nu m-as complica. Directia de Dacie nu e foarte grea, daca ai geometria buna.
1300-le meu are directia foarte usoara, si nu cred ca a umblat nimeni in caseta, din 1976 incoace.