Răstignirea pe cruce a fost cea ma cruntă tortură din cauza duratei până la moarte și a durerilor.
Pentru o și mai mare suferință, crucea Sfântului Andrei a avut forma aceea.
Deci, înajnte de a te întâlni cu sfântul, poți schilodit și să fii conștient.
Dacă oprești, ai șanse maxime să ajungi la destinație.
Dacă nu, ajungi la o alta.
În timp, s-a pierdut semnificația...
„Se pare că în urmă cu sute de ani, aceste cruci erau puse de către creștini la intersecţiile drumurilor, aşa cum stau azi de veghe troiţele. După apariţia şi răspândirea căilor ferate, mai multe ţări europene au adoptat acest semn de avertizare pentru conducătorii auto. Crucea Sfântului Andrei poate fi întâlnită atât la căile ferate din Occident, cât și la cele din Răsăritul „Bătrânului Continent". Ea poate fi simplă sau dublă. Conducătorii auto sunt obligați să oprească în dreptul acestui semn, atunci când se apropie de calea ferată și să se asigure."
Numele sau provine de la forma Crucii care a fost utilizată, potrivit traditiei, la torturarea și uciderea Sfantului Andrei.
Se pare ca erau folosite de catre crestini, in urma cu sute de ani, la intersectia unor drumuri ca sa le semnalizeze si sa indice si directia in care merge un drum. Ulterior, nu se stie cum, cineva a avut ideea de a o folosi si la calea ferata ca sa simbolizeze pericolul.
Nu stiu ce legenda o mai fi Sf. Andrei, dar crucea aia e tot una cu semnul "STOP". Adica esti obligat sa opresti, sa te asiguri (ca nu vine trenul), abia apoi poti pleca.
Pentru ca e posibil sa te intalnesti cu el daca nu te asiguri cand traversezi o cale ferata.
Este mai mult pentru atenționare în lipsa altor mijloace mai moderne la trecerile de cale ferată. Cel puțin eu așa cred?
Treflas întreabă: