Ma pricep la ambele, dar nu mai incurca borcanele: VAG e una, masini sunt altele.
Si da, probabil e chiulasa problema. Poti incerca sa o planezi, si sa o montezi cu garnitura + prezoane noi.
Nu inteleg legatura pierderii turbinei din cauza presiunii (de ulei, de aer?). Pentru limitarea presiunii de admisie exista actuator, iar daca acesta nu functioneaza, motorul intra in limp mode. Pentru limitarea presiunii de ulei exista o supapa la pompa de ulei, si ar ceda altele, pe cand turbina nu s-ar supara deloc.
Examineaza joja si vezi cu ce e amestecat uleiul: daca e motorina pute a motorina, daca e apa se face uleiul maroniu/galben.
Schimba chiulasa doar daca la demontare nu se observa pete pe garnitura, prin care sa se fi amestecat antigelul cu uleiul sau compresia cu antigelul. Daca gasesti scurgerea pe garnitura, schimbi doar garnitura si prezoanele, dar faci planare inainte.
De aruncat ar fi "tedei-ul" cu totul, mai ales ca din ce spui, e vorba de o gunoiera cu injectoare PD... Masinile nu mai au came la injectie de mult, ati ramas voi si cu rabele.
Da e o rabla de PD
Dar rabla asta o am de 7 ani in familie, au aparut acum probleme...toate se duc, am prieteni cu bmw 2012
Passat 2014
Si deja au probleme...
Calm ca nu toti ne permitem masini la comanda
In functie de textura uleiului si miros, poate sa fie motorina sau antigel, ia vezi. Orice ar fi, problema ta este chiulasa.
Dacă face o spuma albicioasa pe joja cand verifici, clar e antigel, asta inseamna, garnitura de chiulasa arsa.
Nu face, acum am observat si cred ca e motorina...