Eu nu am mers niciodata pe firme mari, la cauciucuri de iarna. Aici la mine sunt conditii de iarna din toamna pana in mai, asa ca bagam cauciucuri 'la nimereala'. Fie resapate, fie marci slabe, noi. Eu mi-am luat "Master-Grip" pe spate, si sunt foarte multumit. Nici cu frana de mana nu derapeaza spatele, prind foarte ok. Pe fata a pus vechiul proprietar niste cauciucuri Pirelli de iarna (M+S si fulg), ma descurc cu ele, insa nu sunt la fel de bune precum cele second de pe spate! Asta poate fi din cauza ca sunt tip "C", adica pentru transport marfa, facute sa suporte greutate mare, deci sunt mai tari. Pentru iarna in conditii grele (polei, gheata, zapada), ai nevoie de cauciucuri moi.
Cauciucuri moi sunt in special cele resapate, si cele ieftine, precum Debica Frigo, sau chiar marci necunoscute.
Doar daca circuli pe drumuri uscate, merita sa-ti iei anvelope de iarna de firma, ca sa rulezi cu viteze mari fara emotii. Pentru cei mai de la munte, resapatele sunt o afacere excelenta.
Doar la anvelope de vara, caut firme bune, ca altfel nu merg lin, si fac zgomot foarte mare.
Dupa o experienta neplacuta cu niste anvelope de vara Pirelli am mers doar pe Michelin.
Am atins din greseala o bordura de beton de 6-7 cm cand luam o curba stransa in parcarea blocului in special cand trebuia sa fac loc cuiva care venea din fata si a doua zi gaseam o galma in anvelopa cat pumnul.
Am inlocuit 3 Pirelli.
Cu Michelin nu au fost probleme chiar daca le-am atins de mai multe ori in aceleasi conditii.