35 ml ulei la litrul de benzina e mai mult decat suficient... chiar nu inteleg de ce s-a gripat, de obicei lipsa uleiului e cauza.
Nu e mult la motocross ia intereseaza-te pe net 35 2 rezervoare pana se face rodaju dupa aia 35 si am bagat din iulie pana in decembrie 25ml si atunci sa gripat
N-am zis ca e prea mult, ci "mai mult decat suficient", ceea ce e cu totul altceva. Intuiam ca ai pus prea putin ulei si de aceea s-a gripat, dar daca ai pus 35 de ml, evident nu lipsa ungerii este cauza. Mai departe nu pot sa imi dau cu parerea, pentru ca nu cunosc alta cauza de gripare la motoarele in doi timpi. Ah, poate ar mai fi una: camasa, pistonul si segmentii sunt sigur cele pentru motorul tau? Ma gandesc totusi ca ai fi precizat daca foloseai piese care par sa se potriveasca, dar fabricate pentru un alt motor.
Frate daca nu se potriveau nu intra in cilindru si nu pornea tot am loat de pe serie
Dupa ce l-ai pornit ai plecat direct? Din cate stiu, trebuia lasat mai mult timp la relanti si sa pui in benzina mai mult ulei decat de obicei
L-am lasat normal sa steie si i-am pus 35ml la 1l de benzina ulei motul 800 1mil 1l
La 35ml nu are ungere?
Probabil ti-a sarit siguranta de la bolt, nu ai pus-o cum trebuie, s-a agatat segmentii in evacuare
Poate sambata il desfac sper sa nu fie nimic grav
Daca s-a blocat sa ai noroc sa nu-ti zgarie cilindru, mie mi-a pocnit segmentu de ardere si la aruncat pe evacuare, nu mi-a zgariat cilindru, am avut noroc
Cati km avea motoru? pentru ca de ex cam pe la 12 mii trebuie schimbat pistonu +retificat cilindru, sper ca nu doar ai schimbat pistonul. Alta treaba ar fi toleranza (pistonul trebuie sa fie putin mai mic decat cilindrul, dar nu exagerat de ex daca ai cilindru de 50.01 mm cumperi un piston de 49.95)