Daca a consumat ulei ce spui tu de vina este masina ta nu uleiul.
Uleiul cu cat este mai subire se consuma mai mult, decat daca este mai gros.
Tu pune uleiul ce il recomanda fabricantul masinii, nu ce spune X si Y.Ca asa a vazut el, asa a auzit si alte povesti.
Cel mai bun ulei de oriunde este Mobil1 nu ce spune cineva pe aici To Tech, o fi bun si ala dar nu e mai bun ca mobil1.
Deci ca si vascozitatea pune exact ce spune fabricantul,eu asa zic.
De brand poti alege ce doresti tu,important este sa schimbi atunci cand trebuie sau cand spune fabricantul acelui ulei ce il folosesti.
Faptul ca iti bat tie tachetii ce spui,pune si repara masina, nu mai dati vina pe ulei si mai stiu eu ce alte povesti.
Am vazut cineva pe aici spune ca nu exista masina care sa nu consume ulei. Uite ca masina mea de exemolu nu consuma ii pot demonstra asta cand fac schimbul de ulei, cat bag si cat scot
Acum ca unia au niste junghiuri de masini, niste fiare umblatoare aia e alta poveste, normal ca consuma.O masina noua de exemplu nu consuma, daca e facuta bine.Acum ca o consuma da, dar nu vizibil, poate asa miligrame la un schimb, dar este nesemnificativ.
Citeste fisele tehnice ale celor doua uleiuri inainte sa aberezi pe aici.
Toate masinile consuma ulei.
Repet cine zice ca a lui nu consuma deloc este ignorant, cazul tau.
A mea consuma cam 400 ml in 15.000, Km dar vede des 6000 rpm.
Consuma mult mai putin decat declara producatorul.
Am 500ml in portbagaj,exact cat imi raman dupa ce fac schimbul de 4, 5 l.
La tine in America poate legile fizicii sunt diferite, sau masina ta este construita de extraterestri.
E ok de aberat aia o faci tu, dar acum am vazut, eu am vorbit despre uleiuri la modul general, dar tot mobil1 este mai bun.Eu stiu de motoarele pe benzina, unde locuiesc eu mai toate masinile asa sunt, dar oricum faptul ca vorbesti naspa, aberezi si ce cuvinte folosesti arata cat te duce mintea.
Vad ca tu ai benzina si tot o tii de coarne, ca tot Moly peste prajit este mai bun.
Mobil1 de cel de top, se schimba odata la an sau la 20 de mii de mile, asta daca nu stiai si costa nu cat ai arata tu 5 euro costa vreo 15 dolari daca nu mai mult, asta ca idee, pe cand moly al tau cumpar galonu cu 20$ asa ca scuteste'ma cu povestile tale.
Poate ca il folositi voi acolo in UE dar asta nu inseamna ca ala gata e cel mai bun.
Iara masina ta ca stai cu bidonu cu ulei dupa tine e clara ce masina ai, deci daca tu stai asa, aia nu inseamna ca de acum toate masinile asa fac sa stau cu bidonu dupa mine cu ulei ba ma lesi
Bine ca nu zic ca nu te crd, am vazut si eu 2 audi A4 exact la fel consuma ulei, dar stiu sigur ca masinile alea nu vazuse schimburi de ulei timp de cativa ani asta am vazut personal, erau masini de lising filtru nici nu mai era, l-am gasit moluz deci astfel de masini normal a consume.
Eu vorbeam de o masina normala, asta daca ai vazut sau ai avut una normala
Daca umbli cu cazane vorba cuiva pe aici e ok sa te astepti la ce spui.
Tu spui mie de 2 sute de cai ba vorbesti serios? Alea si cu modificari pff.pai aici sunt masini de sute de cai asa normale fara modificari si sunt motoare de 3-7 litri man, asa ca nu veni sa imi povestesti mie povesti de astea ca nu-s impresionat deloc.
Daca veneai si spuneai ca ai facut ceva si ai scos 400-600 de cai aia parca suna ceva mai intereant
Daca masina ta consuma aia nu inseamna ca toate consuma.In sf e ok e cum spui tu eu aberez, tu le stii pe toate ca un om mare
Daca nu te pricepi de ce nu stai in banca ta?
Ce masina ai tu care nu consuma ulei?
Ai auzit la vecinul tau indian?
Am inteles ca acum esti mare american care a uitat cand facea foamea intr satul lui.si ca ai vazut motoare de 7000cm, dar tu ce motor ai?
Oameni buni, prima cifra e indicele de vascozitate la rece! Important este ca acest indice sa fie cat mai mic nu mai mare! Spre exemplu 0W40 este foarte subtire la rece, iar la cald este exact la fel cu celelalte 40. Daca vrei performanta alegi 10W60 ceea ce nu este cazul.
5W40 este cel mai bun ulei la ora actuala raportat la pret si calitate.
Pai nu e subtire, e chiar destul de gros pentru un motor cu Turbo. In motoarele turbo se pune 0W-30; 0W-40.
Izvor secat, daca nu te pricepi te rog frumos sa nu mai postezi aiurea.
Prietene, ce masini moderne ai condus tu? Si mai ales ce studii in domeniu ai? Turbina are nevoie de racire, lucru pe care nu poate sa i-l confere un ulei cu indice de vascozitate la rece crescut. In masinile Diesel moderne se forloseste de regula ulei cu indice 0, maxim 5.
Mananci ca cat.
Ia zi desteptaciunea sulii, ai idee de cand se folosesc turbine la motoarele cu ardere interna?
Indicele 0 este indicele tau de inteligenta snobul mecanicii moderne.
Pisam-as pe studiile tale facute de mantuiala.
P.S: nu ai niciodata ce cauta intr-un motor turbo cu ulei mai gros de 5W decat poate pe circuit.
1.Top tech 4200 este cel mai bun ulei de pe piata.
2.Nu intamplator costa 50 lei litrul.
3. Orice masina papa ulei. Unele mai mult altele mai putin.Cine zice ca a lui nu papa inseamna ca e papa rahat.
5w inseamna vascozitatea la rece si zice ca acel ulei este recomandat pentru temperaturi minime de -30.
10 W este recomandat pentru -25.
Cata arata termometrul tau de te agiti asa?
Pune linistit uleiul acela.Nu exista ulei mai bun la paritate de pret.
Iarna folosești ulei mai subțire de reflgula, datorită faptului ca se îngroșa uleiul prea tare din cauza temperaturi scăzute ajunge la tacheti mai greu.
Nu mai baga 10w ai turbina...are nevoie de ungere la pornire un ulei cu 10w e foarte gross la rece, baga 5w30 5w40. Eu am 320d si bag liqui 5w40