Cand ambreiaj e apasat la podea, bagi in viteza, accelarezi la 1300-1500 si iei piciorul incet de pe ambreiaj pana ce masina se misca de pe loc. Dupa care iei piciorul total de pe pedala pana la schimbarea urmatoarei viteze!
Pai trebuie sa simti cand cupleaza ambreiajul... apesi acceleratia pe la 1500 de turatii asa(pentru o pornire normala) si dai incet drumul la ambreiaj. Asta la inceput, ca dupa ce te inveti, vei putea apasa acceleratia si elibera ambreiajul concomitent...Nu stiu sa explic altfel. E usor
Pai pornesti tii ambreajul la podea bagi in viteza apesi acceleratia putin si ridici usooooor ambreajul dupa ce pleci de pe loc poti apasa acceleratia cat vrei (ai grija nu la maxim iti strici motorul) si cand ajungi in vreo 3500 sau 4000 rpm apesi ambreajul lasi acceleratia schimbi apesi acceleratia putin si ridici iar ambreajul dar putin mai repede decat la pornire si atunci cand te opresti o data cu frana apesi si ambreajul pentru a nu se opri motorul si schimbi pe "punctul mort" si lasi ambreajul, sper ca te-am ajutat.
Draga georgel, tu vrei sa ne tragi in piept si sa nu mai dai banii pe un instructor Apesi DOAR ambreiajul, bagi in viteza intai, dai usor drumul la ambreiaj si concomitent apesi acceleratia si asa incet masina pleaca de pe loc, apropo stii cum se numeste pedala din mijloc?
Eu zic sa i-ai o rabla si sa exersezi fara acceleratie, dupa ce o izbesti de citeva ori te vei invata, iar cu acceleratie vei porni ca pe apa
Georgel_8971 întreabă: