Pai pana in 1000e poti gasi, dar dupa foarte multe cautari, un BMW E30 [Ursulet] 600-700e, bun etc. Si iti mai raman si bani sa mai bagi in ea. Eu ti-as recomanda, chiar daca este o masina care se conduce sportiv sa nu o iei din prima, intai sa te obisnuiesti cu ea.
In primul rand ca BMW-ul nu este o masina pentru incepatori (daca nu ai zeci de mii de km la activ sari cu ea in prima curba). Un incepator nu stie sa aprecieze suficient de bine soseaua in diverse situatii (drum acoperit cu mazga, polei, acvaplanare, curentii de aer de la viteze mari) iar cu un BMW (mai ales ale vechi si fara prea multe echipamente de stabilizare) are toate sansele sa sfarseasca intr-un sant.
Doi la mana, la o masina asa veche cedeaza piesele pe capete (incluiv motorul) si trebuie a bagi mii de euro in ea ca sa poti circula cativa ani in siguranta.
Trei la mana, consuma de rupe
Patru la mana, ai probleme serioase in a lua ITP-ul
Si, lovitura de gratie : platesti o taxa de poluare de cateva mii de euro la achizitionare (cilindree mare, emisii mari de Co2)
Deci ar fi sa optez pentru cielo, matiz, solenza, supernova?
Legiuitorul,
Cand ai sa te urci tu la volanul unui E30 si sa faci peste 60. 000km cu doar consumabilele schimbate, atunci sa zici ca e proasta.
Ce ti se pare asa mult 60.000 km? Eu ii fac in 2 ani. Mult e 3-400.000
Si daca te-ai mai documenta si tu de motor si piesele lui. De ce crezi ca tu motoarele astea sunt folosite la drift, ca sunt foarte proaste nu.
Tocmai am spus ca maaaxim 1000E. Si solenza stiu ca ar fi buna dar e 1300 cam asa.i-ar intre supernova si solenza nu este chiar mare diferenta...cielo am auzit ca ' consuma mult, dar piese ieftine, am vazut ca e interesant dar... logan fost taxi mai bine imi i au scuter ).
E mare diferenta intre Solenza si Supernova. Solenza are motor si cutie de Renault + AC
O trebui sa platesc vreo taxa pentru ele? mediu sau ce naiba mai sunt aveti idee?