Contra, uzeaza prematur articulatiile masinii, uzeaza neuniform anvelopele...este suficient?!
Toti vor sa para baieti ca au masini tunate dar o dau in RICE in loc de tuning
Cauta si asta pe prietenul tau google
Pro: n-am
Contra:
-o piesa in plus, care poate ceda
-prezoane dublate sau suprasolicitate
-modifica ET-ul
-solicita rulmentii in afara zonei pentru care au fost ganditi.
Practic, cand pui niste flanse distantiere de neam prost (de cativa cm grosime), fuzeta actioneaza ca o parghie asupra rulmentului. La masinile mai vechi, cu ax pe spate (fuzeta), ar putea duce la ruperea unui ax, ceea ce ar fi cam nasol.
Dar distantierele, practic modifica ET-ul jantelor. Daca de exemplu ai pe masina jante cu ET49, si ai vrea sa iasa rotile mai in exterior, iei jante cu ET20, si vor sta mult mai spre exterior.
Distantiere unde? la jenti? daca vrei raspuns la obiect siintrebarea sa fie la obiect
Nu, distanțiere la roata de rezervă. Daca ai fi dat un google rapid, ai fi văzut ca distanțierelor sunt doar la roti dar nah, băgarea în seama...
Https://dcaevolution.ro/ce-sunt-distantierele-si-la-ce-ajuta/
Eu sunt contra, din pricina acestor doua lucruri:
1. Cu cât offsetul este mai mare, cu atât janta dumneavoastră va "intra" în osie. Astfel, în cazul în care offsetul este prea mare, roata poate atinge etrierele de frână sau amortizoarele.
2. Cu cât offsetul este mai mic, cu atât janta iese în afară. În cazul în care offsetul este prea mic, janta poate atinge caroseria, în linie dreaptă sau în viraj.
Citat din link-ul de mai sus.
Mai mult, este imposibil sa nu fie consum si mai mare de carburant, si cred ca si de uzura al masinii daca se vor monta distantiere. Siguranta va fi suficienta daca se va respecta viteza de circulatie pe drumul respectiv.