Ai putea incerca sa schimbi uleiul...
Dar, sa nu dai o gramada de bani pe ulei, mai bine recomand un service; tiptronic-ele sunt cam sensibile si sa nu dai de alte belele dupa...
Buna ziua,
V-as putea sugera o diagnoza.Cand ati schimbat ultima oara uleiul si filtrul din cutie? Daca doriti sa va ajutam in problema dumneavoastra va asteptam cu un e-mail pe adresa automatictransmissionsrl@yahoo.com sau la numarul de telefon 0764843383
Multumim.O zi frumoasa
Multumesc de raspuns. N-am vrut sa influentez raspunsurile ce o sa le primesc, de aceea n-am specificat faptul ca am fost la 3 service'uri, dintre care unul este reprezentanta VW. Mi-au spus sa incerc sa schimb uleiul, apoi o garnitura, apoi discul de ambreiaj din interiorul cutiei, dar nici un service nu poate garanta ca dupa schimbul unei anumite piese se va rezolva problema. Una second e la 300-400 euro, dar nu ai de unde sa stii daca e buna. Una noua e la vreo 1500, dar masina costa 5500. Situatia e aproximativ una fara iesire, dar am zis sa incerc, cine stie cine ce idei/solutii are, inventeaza etc.
Eu zic totusi sa incerci schimbul de ulei... probabil uleiul nu mai are proprietatile necesare. Sau, poate in timp a scazut nivelul si cum ungerea se face prin balbotare, uleiul la rece este mai vascos si nu face ungerea cum trebuie, deci, exista toate sansele sa nu schimbe viteza, din anumite motive de siguranta pentru cutie...
Daca nu reusesti nimic cu uleiul, eu zic sa cauti alta cutie (sh), dar ar fi bine daca ai avea posibilitatea sa mergi tu personal sa o cumperi (Germania, Spania, etc). Ai mai multe avantaje;
Le desfaci tu dupa masina, vezi masina (km, stare motor/cutie), etc.
Eu am luat de la dezmembrari (Spania) un motor de rover, avea 120.000 km, i-am facut decat schimbul de ulei, si am mai facut cu el inca +- 50.000 (forja).
Tu decizi ce vei face. Dar sa schimbi piese pe la ea, nu se merita. Cat dai pe piese + manopera, ai toate sansele sa depasesti valoarea masinii