Poate a fost furată si cei de la care ai cumpărat o te au mintit, sau ai cumpărat o direct de la batrîna aceea, eu nu cred.
Ai putea sa le lasi cate un report celor care isi lasa parerile pe aici, fara nici o legatura cu subiectul.
La modelul tau de guno... pardon, Volkswagen, se intampla treaba asta din cauza senzorilor de usa/capota deschisa. Majoritatea cu care am avut eu de-a face, aveau simptomul asta din cauza inchizatorii de la capota, care se trezea in miez de noapte, si avea impresia ca e deschisa. De obicei se rezolva pentru cateva luni, cu spray de contact pe mufe, si spray de lubrifiere (ulei) pe broasca.
In timpul mersului se aprinde becul de usa deschisa, sau apare in bord ca ai ceva deschis?
PS: problema asta am vazut-o la masini... pardon, la VW-uri (nu masini) cu mai putin de 100. 000km (primul proprietar), deci colegii fura curent.
Asta se rezolva usor, mai naspa e cand incep sa rugineasca toate aripile anual, se uzeaza pompa de ulei, pica brusc turbina, se duc injectoarele pe rand, se mai rup bujiile in bloc... Nu o sa te plictisesti, cu gunoaiele VW.
în mers nu apare în bord nimic legat ca e o ușă deschisa sau ceva. e o prostie ceea ce e nașpa. ajung noaptea sa scot borna mașinii sa nu mai fie avarile și sa nu consume bateria degeaba.
Am fost la toți mecanici și toți cu sisteme alarme nimeni nu știe cica sa ma duc la reprezentanta Am ajuns acolo și aveau niște preturi de te rupea.
Am scos și senzorul din plafon ma gândeam ca poate am o musca ceva pe dracu, am trântit ușile le am închis, la câteva minute ore tot începe dar sa vezi ce alarma data dracu. dacă e închisă și ii dai 2 spițe în roată nu pornește alarma, pornește doar când vrea și de ce vrea ea. dar dacă e lovita nu
Masina plimbata de o batrinica pana la piata si inapoi timp de 12 ani in Germania, cu doar 100.000 la bord, nu? Mai bine ia si verifica VIN-ul ca sa vezi ce ai cumparat de fapt. Presimt ca a fost busita bine de tot si reparata pe brinci...
anonim_4396 întreabă: