Daca se ia mult din chiulasa, iar meseriasul nu ii comunica mecanicului cat s-a luat, sau ii comunica, dar mecanicul nu stie ce inseamna 0.5mm in plus sau in minus, si monteaza garnitura de grosime gresita, se modifica raportul de compresie in mai mare sau mai mic, iar motorul cu siguranta merge mai prost, indiferent ca e compresie mai mare, sau mai mica.
Daca iese compresie mai mica porneste mai prost, daca iese compresie mai mare va avea detonatii.
Niciodată. De ce crezi că se face și nu se schimbă chiulasa, pentru că este o soluție mai buna și mai ieftină. Eu am făcut inclusiv bucsarea canalelor la injectoare(avea uzura prea mare datorita frecării injectorului), și măcar știi că nu vei mai avea probleme, decât sa cumperi second hand și să fie mai rea decât cea pe care o ai.
In general se rectifica o zecime de milimetru si se gasesc garnituri de chiulasa care compenseaza zecimea respectiva.
Daca tot umbla la chiulasa sa faca si tot ce mai trebuie pe acolo ghiduri de supape, tacheti, controlata etansarea etc.
Mă uit după o Toyota Corolla 2007 1.6 benzină 124cp și deși ar fi vreo 4000 de euro tipul o dă cu 3000 și mi-a spus că a avut și problema asta și a rectificat chiuloasa și că acum nu mai trage că înainte și se simte mult mai bine diferența dintre benzină și gaz
Ana0505 întreabă: