Pustiul ala mananca rahat asa cum mananca ziaristii care au ramas in pana de stiri.
Sa nu ne pierdem timpul cu ce spun pustii pe Youtube, zic...
Asta cu "nu pornește doar daca bag in viteza" îmi da iar de gândit. Tu o scoți din viteza in mers, sau?!?
Sistemul start-stop este unul inteligent, nu tine cont doar de economia de combustibil, ci si de alte elemente, cum ar fi confortul tau si al pasagerilor. De exemplu încălzirea habitaclului nu funcționează când motorul este oprit, astfel ca motorul va porni daca temperatura interioara a scăzut.
Am gresit. Porneste cand dau drumul la pedala de frana. In manual zice ca start&stop porneste daca motorul nu e cald sau nu a atins temperatura ideala (motorul ramane pornit) dar la 90° e ciudat sa porneasca dupa cheremu lui fara sa dau drumu la pedala. 2. M.am sfatuit cu mecanicul in legatura cu cauciucuriile la masina i.am zis de bridgestone si el zicea ca alea se tocesc prematur in zona interioara (fiind moi) recomandand altele mai ieftine si dure (daca un cauciuc e dur se incalzeste mai greu si consumu scade nu?)
Nu e deloc ciudat. Ti am mai zis, exista consumatori. Clima e unul destul de important, si da, porneste dupa cum vrea el, ca stie mai bine ce are de facut.
Schimba mecanicul... bridgestone e un producator premiul de cauciucuri, ar fi o prostie sa alegi un producator mai ieftin. Daca un cauciuc se incalzeste mai greu inseamna aderenta mai scazuta, nu consum mai bun
As putea sa le aleg pe alea scumpe costa undeva la 800£ sau sa merg pe varianta ieftina de bridgestone 500£? Mi.e sa nu fie minciuna cu eticheta care zice ce consum are masina A-G
O curatenie de injectoare poate sa ajute la un consum eficient de benzina? Dimineata cateodata smuceste putin masina cativa metri dupa merge normal.
Așa cum am spus, motorul pornește ținând cont de mai multi factori. Chiar la 90 de grade, cu motorul oprit temperatura apei scade rapid, in special in radiatoare. Si aceasta poate fi o cauza a pornirii motorului.
Referitor la anvelope, Bridgestone e o marca premium, nu cred ca își permit sa facă anvelope proaste. Uzura prematura intr-o singura zona nu indică cat de moale e cauciucul, ci dereglarea geometriei roților.
In privința durității, aceasta trebuie sa fie adecvata sezonului. Vara se utilizează anvelope din cauciuc mai dur, iarna din cauciuc mai moale. Alegerea anvelopei potrivite trebuie sa se bazeze in primul rand pe aderenta oferita, mai puțin pe consum si alte criterii neesențiale.
Miile de ingineri care proiectează sistemele astea cred ca sunt ceva mai abili sa pustiul de pe YouTube, iar dacă masinile ar ceda ar cam fi pline șoselele de mașini avariate. Da, probabil apare o uzura în plus fata de un motor clasic, dar nu înseamnă că produce pagube.
Legat de cealaltă întrebare, motorul pornește singur pentru ca mașina știe când e nevoie. Sunt o groaza de semnala care îl pornesc. Temperatura motorului, consumatori precum clima sau farurile.
Suntserios a spus bine. Sunt ingineri care au pus în balanță factorii care distrug ecosistemul cel mai mult: uzura motorului (a mașinii) sau gazele scos de acesta.
Este adevărat că și motorul se uzează în timpul pornirii și opririi, și fabricarea altuia nou și topirea acestuia afectează ecosistemul, clima. Dar gazele scos de acesta fac mai mult rău.
Cel mai sănătos este să mergem cu căruța sau cu bicicleta. Sau cu mijloacele de transport în comun.
Dacă toti oamenii de la 16 ani în sus ar avea mașini, nu ar mai avea unde să cadă acul. În curând așa va fi. Confortul este plătit cu prețul sănătății. Și nu de puține ori chiar cu cel al vieții.
Pai sunt piese uzuabile, e clar ca doua porniri uzează mai mult piesele decât una, însă, și piesele respective sunt facute totuși cu cap, nu se strica ele cu una cu doua, într-un final, tot se strica, dar nu e o diferența semnificativa fata de o mașină fără start&stop. Aici ma refer la electromotor.
Cât despre turbina, am citit și eu nu mai știu unde ca, după o călătorie cu mașina, trebuie sa o lași sa meargă 5 minute la relanti înainte de a opri mașina, sa se răcească turbina, acum serios, nu am văzut sa facă pe nimeni asta.
Un pic de adevăr e clar ca exista, e logic, însă nu e atât de grav pe cât aberează unii.
E o tampenie chestia cu ralentiu. Daca masina se opreste din start dupa un drum lung uleiul ramane in turbina si se raceste acolo sau se duce in timp ce se raceste nu are cum sa ramana sec deodata cica crapa auzi mai repede. e mai bine sa mergi incet cu masina cateva min asa se invarte mai incet turbo si ii da un ragaz la tir rezista mii de km turbina si ala trage la greu porniri opriri
Pagubele care le produce cine? si despre ce masina este vorba?
ai tu la masina sistem start stop?
citez [.]"De ce sistemul start stop porneste motorul singur chiar daca nu am plecat cu masina de pe loc?"[.]
In ce situatie? Sta masina pe loc, fara sa apesi pe nici o pedala sau sa atingi maneta, si porneste singura?
Despre ce fel de cutie este vorba? Banuiesc ca manuala, daca zici ca "bagi in viteza" ca la automata o pui pe drive. si nu mai atingi nimic.