| motobiz a întrebat:

Regrare carburator 2t,, honda bali,, cate ture se strang cate se desfac dupa aceea suruburile la aer si la amestec? .....multumesc

Răspuns Câştigător
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

La scuterele in doi timpi amestecul se regleaza astfel, strangi surubul de tot, apoi il desfaci 1, 5 ture, (grija o tura completa inseamna 360 de grade) asadar ia-ti un punct de reper cand faci reglajul! Surubul de relantiu (cel cu arc) il strangi de tot apoi il desfaci 4 ture. Dupa ce-l pornesti ii faci reglajul fin al relantiului in limitele a 1200-1500 ture pe minut! Dar cum la Honda Bali nu ai turometru il faci uitandu-te la roata din spate, daca relantiul este prea mare roata se pune in miscare, desfaci incet surubul de relantiu pana ce roata se opreste!

2 răspunsuri:
| DaniTDCI a răspuns:

La aer strangi la maxim, apoi ii dai 2 ture jumate, iar la amestec nu prea stiu ca eu am un china 4t si nu am asa ceva big grin

| onyvirus a răspuns:

Relantiul il faci la orice carburator la un anumit numar de rpm indicate in manual

amestecul il dai 2 ture jumate, 2 ture si 1 sfert, 3 ture inapoi dupa ce l-ai strans in prealabil la maxim