La scuterele in doi timpi amestecul se regleaza astfel, strangi surubul de tot, apoi il desfaci 1, 5 ture, (grija o tura completa inseamna 360 de grade) asadar ia-ti un punct de reper cand faci reglajul! Surubul de relantiu (cel cu arc) il strangi de tot apoi il desfaci 4 ture. Dupa ce-l pornesti ii faci reglajul fin al relantiului in limitele a 1200-1500 ture pe minut! Dar cum la Honda Bali nu ai turometru il faci uitandu-te la roata din spate, daca relantiul este prea mare roata se pune in miscare, desfaci incet surubul de relantiu pana ce roata se opreste!
La aer strangi la maxim, apoi ii dai 2 ture jumate, iar la amestec nu prea stiu ca eu am un china 4t si nu am asa ceva
Relantiul il faci la orice carburator la un anumit numar de rpm indicate in manual
amestecul il dai 2 ture jumate, 2 ture si 1 sfert, 3 ture inapoi dupa ce l-ai strans in prealabil la maxim