Alegi motorizarea in functie de necesitati. Pentru o masina care va face multi km, si ai nevoie de putere, alege un diesel.
Daca folosesti masina mai mult in week-end, si eventual la excursii cu familia, alege un motor pe benzina.
Masina diesel are intretinerea mai scumpa, renteaza doar daca e folosita intens, pe cand masina pe benzina, in afara benzinei, cere doar ulei, filtre, si plata impozitului. Cand ai nevoie, te urci in ea si dai cheie.
Intr-una diesel, daca faci plinul in iulie, si te prinde noiembrie fara sa fi consumat motorina aia, se face gel motorina in ea, iti mai blocheaza si vreo 2 injectoare.
P.S.: Vorbind de Renault, poti alege oricare motorizare, te uiti doar la performante/consum. La alti producatori, trebuie sa te uiti care motorizare, din cele 5 disponibile, nu ti se strica inainte de 100. 000km.
Nu precizez marcile alea, ca iar se supara iubitorii de VW de pe aici
Pentru că cele Diesel sunt mult mai economice datorită faptului că au injectoare și injecteză benzina față de pompa de benzină la motoarele cu aprindere prin scânteie.
Dar sunt și mai gălăgioase cele Diesel iar demarajul nu se poate compara ca la un motor cu aprindere prin scânteie (benzină).
Dacă vrei ca mașină să nu fie zgomotoasă adică motorul poți alege pe benzină dar consumul va fi substanțial mai mare ca la Diesel.
Eu personal prefer motoarele cu aprindere prin comprimare (Diesel) și nu cele pe benzină cu toate că sunt mai zgomotoase. Acum depinde și ce cuplu au aceste Renault Fluence. Un cuplu bun încă de la turaţii joase dorim cu toții.
http://blog.autovit.ro/......a-noastra/