In primul rand, nu exista Golf 3 care sa mearga bine, si nu ma refer la defectiuni.
Cat despre experienta ta, se pare ca nu ai mers la mecanici adevarati. Poate daca ai spune exact ce piese ai schimbat, si ce imbunatatiri ai avut dupa fiecare pas, mi-ar mai veni idei.
Asa ma gandesc doar ca trebuia insistat pe partea de alimentare, daca zici ca dupa schimbarea clapetei s-a mai imbunatatit mersul ei.
In general trebuie sa alegi un singur mecanic, sincer si priceput (nu sunt atat de rari, doar ca e plin de carpaci neindemanatici), si te "tii" de el pana te scoate din belea; daca te plimbi de la un mecanic la altul, o iei de la capat inutil si nu ajungi nicaieri. Chiar daca le spui pe unde s-a umblat la masina in celelalte service-uri, mecanicii nu pot avea incredere in asta.
De multe ori am patit sa nu dam de capat unei probleme "reparata" si de alt mucos, pana nu am desfacut si lucrarea lui, sa constatam ca a lucrat mazac si nici n-a avut habar sa monteze corect o piesa noua.
Am mers la mai multi pentru ca nimeni nu stia ce sa ii faca.Fiecare isi dadeau un pic cu parerea si spunea ca poate este un senzor de turatie alti ca este de la capacul de delcou. Dupa ce am schimbat clapeta imi murea motorul cand tineam piciorul pe frana am aflat cauza era de la "un fel de garnitura care era uzata si prindea aer" Dupa toate acestea masina mergea bine doar cum am mai spus trebuia sa merg cu cisterna de benzina dupa mine. In primavara lui 2013 am cumparat-o si in vara lui 2014 am vandut-o doar ca am pierdut vreo 1000 de euro . Masina a avut toba sport si stopuri tuning, un mecanic mi-a spus ca avea motorul obosit asta poate sa fie cauza consumului mare de benzina?
Cum am mai spus nu consuma ulei-Vroiam sa ii repar motorul da nimeni nu mi-l garanta ca ii reuseste si am zis ca nu se mai merita sa ma ris cu o masina din 1996
O fi fost ea veche... Da-i 'folcsvagan'
Eu sunt de parere ca motorul uzat nu trebuie sa afecteze consumul, cel putin nu cu mult. Am Dacie 1.4 pe carburator, cu motorul atat de uzat incat dupa ce se incalzeste de tot si se subtiaza uleiul, se aprinde becul rosu in relanti si da sa se opreasca. Cu toate astea consuma sub 6% extraurban, undeva pe la 8-9 mixt. E consum normal pentru un motor benzina, chiar mic pentru 'tehnologia' oferita de carburatoarele comuniste.
Nu stiu cata electronica avea motorul tau, dar eu sunt de parere ca alimentarea era problema, de se tura singur in 3000. Din aprindere nu poti tura motorul atat de tare, fara benzina.
O varianta rapida ar fi fost probabil sa iei tot "carburatorul" ala (daca era injectie monopunct avea un fel de carburator cu injector in el), de pe o masina din dezmembrari.
Scotea uleiul afara daca ii ridicam joja. Mai bine un logan din 2006 decat un volkswagen din 1996, oricum am vandut-o si mi-am luat o fabia de 1.4 mpi, te cam rogi de ea in depasiri da merge bine si un combinat il am de 6%
Am mers cu un Polo 1.4 mpi (cred ca 8v) si tragea chiar bine.
Problema e ca mi-a iesit un consum extraurban de 6.5%, cu morcov in c*r din cauza stabilitatii, in conditiile in care pe atunci masina mea era o Octavia 1.6 (submotorizata), cu care ieseam pe la 5.5-6% extraurban, si avea o tinuta de drum mult mai buna.