Te duci la cineva cu atelier de reparatii pentru pompe rotative de injectie, ii lasi masina, iar acesta o va demonta de pe motor, o va desface, va schimba garniturile, apoi o va monta la loc, si va face toate reglajele necesare (avans la distributie, reglaj fin avans, debit in gol, debit in sarcina, etc).
Ai grija la ce meserias mergi, ca demontarea pompei de injectie e treaba sensibila, tot mersul motorului tine de pozitia in care va fi montata aceasta, si debitul pe care il va avea. Te poti trezi ca masina nu mai merge ca inainte, dupa operatiunea asta.
Eu am dus-o pe a mea la un 'pompagiu' anul trecut, a lucrat o zi intreaga (ca la mine desfaci jumatate de motor ca sa scoti pompa), a rezolvat scurgerea, a reglat avansul mai bine decat a fost (porniri mai usoare), insa mi-a dat un debit foarte mic, ca pentru mosnegi. Mi-am setat-o singur sa fie mai agresiva, in rest a fost meserias. Mi-a cerut doar 150 de lei (la negru), desi a lucrat de dimineata pana seara.
Stiu cativa pompagii buni in judetul Suceava si Botosani, daca esti de pe acolo, te pot indruma.
La tine e mai simpla treaba, se rezolva in cateva ore, ca motorul e mai accesibil.
E o problema grava. Poti schimba pompa. Sau mai poti sa o duci la cineva care reconstruieste asa ceva si sa schimbe partea problematica.
Am auzit pe net ca s-ar fi dus garniturile!
\
In cazul asta trebuie inlocuita pompa sau dusa la cineva care reconstruieste asa ceva.