Fii fericit ca nu ati ajuns nici tu si nici scuterul pe sub rotile vreunui camion. De aceea motociclistii isi ureaza "Asfalt uscat".
Referitor la reparatie, temporar incearca sa repari ce se mai poate repara cu un "glue" un chit si o vopsea la spray pentru ca e posibil sa bagi o gramada de bani sa-l faci ca nou si sa cazi din nou, nu ai fi primul. (Oricum cu un scuter nu impresionezi nici o fata iar un biker "calit prin tot felul de cazaturi si cu tot felul de cicatrici pe scuter e mai cool"). Bucurate de o vara pe 2 roti, cand mergi in spatele unei masini stai cu ochii pe stopurile ei si nu cu ochii dupa fete si bineinteles, "asfalt uscat si fara gropi". (Carenele sunt ultima problema de care trebuie sa-ti faci griji, sunt o gramada de magazine cu piese de scutere.)
Mersi. Se vede ca ai experienta.
Asta e problema cu "2 roti" trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca oglinzile, semnalizatoarele, vopseaua de pe carene (si plasturii din coate) sunt doar niste consumabile care se schimba in mod frecvent de 3-4 ori pe sezon, in primii 2 ani. La finetzuri, cum ar fi carene noi si oglinzi originale umbli de abia dupa 2 ani de experienta. Bafta.
Carcase le comanzi de aici http://www.piesemotoscutere.ro/......talog.aspx
Am si eu de 1 an scuter energic si acum vreau sa ii maresc capacitatea cilindrica pentru ca mai mult de 70 nu prinde
BodenAlex întreabă: