Inca ceva, atunci cand schimbi uleiul poti baga si ceva stabilizator, au aia de la mobil1 unu bun, o sa vezi diferenta, mai bine spus o sa auzi ca motoru functioneaza mai bine.Sau cum ii zice aditiv parca, ma rog eu asa am vazut scrie pe bidonu ala stabilizator, dara tot dracu ala e.La 4 litri de ulei poti pune 1 l de aditiv din asta si va adera la piesele din motor si motoru se va auzi nitel mai silentios.Vazusem odata o reclama, acu deo fi asa sau nu habar n-am. pusera aia aditiv, apoi au facut sa piarda uleiul si masina functiona navea nici o problema, apoi au facut proba pe un elicopter da na stii cum e reclama e reclama, dar faptul ca ajuta si ca motoru functioneaza mai usor asta stiu sigur ca si eu folosesc si prima oara am vazut diferenta. Daca folosesti ulei sintetic si bun poti sa bagi si un aditiv din asta, mai ales la motoarele vechi cum este al tau.
Toate motoarele pe benzina, facute de VAG, consuma ulei. Asta e adevarat.
Sunt si producatori de masini, care fac motoare pe benzina eficiente, care nu se uzeaza in 3 saptamani.
Nu consuma exagerat, din ce spui tu. Probabil ai pus pana la maxim, iar linia de mediu inseamna ca iti consuma putin peste 1l la 10. 000km, ceea ce e ok. Foloseste-te de ea linistit.
Cand treci de 8000km cu un schimb de ulei, se depreciaza calitativ uleiul, si o sa iti consume mai mult.
Pe timp de vara, poti pune ulei 15W40 in ea. Pe ala nu prea o sa il consume. Iarna e bine sa ai 10W40, altfel se chinuie la rece.
Pe timp de vara poti sa pui ulei si cu 0W cifra aia vara nu conteaza, nici nu se ia in calcul.Masinile din europa si ce ai tu folosesc ulei 5W40.Acum ce inseamna cifrele astea? Prima cifra arata vascozitatea uleiului cat de subtire este la temperaturi scazute, adica iarna, litera aia W aia inseamna winter adica iarna si cifra din fata asta arata.Vara cifra aia nu mai are relevanta, ce trebuie sa stii vara este cifra ultima adica ala 40 cara arata cat de gros este un ulei la temperatura normala de functionare a unui motor acolo in jur de 100 de grade celsius.Deci cam asa stau lucrurile.Nu vad de ce as baga eu ulei vara cu 15 sau cu 10W cum spunea cineva pe aici. Daca la pret nu este nici o diferenta atunci da bagi, dara daca ai diferenta de pret n-are rost.Sunt uleiuri cu 0w40 facute de mobil1 cel mai tare ulei la ora actuala pe piata. Full sintetic
Sa revenim la tine este ok ulei se consuma,se si pierde,deci nu-i vorba numa de consum,multe masini; ierd ulei pe la garnituri.
Referitor ca doara motoarele pe benzina pierd aia nu-i adevart,mai bine spus ar fi toate motoarele cas pe benzina cas diesel consuma ulei, acolo mai mult sau mai putin fctie de gradu de uzura al segmentilor, al cilindrilor, semeringuri de la supape si ce or mai fi.
Deci la tine esti destul de bine, mai ales daca verifici asa din cand in cand nivelu, iar atunci cand vezi ca scazut sub min completezi.Deci nivelul de ulei trebuie sa fie undeva intre max si min, atita timp cat nivelul tau este situat intre max si min totu este ok nai de ce sa-ti faci probleme.
Eu am un Polo 9n3 din 2006 la 1, 2 benzina si nu consuma gram de ulei.
Inseamna ca completeaza cu benzina si reziduri de ardere daca ramane la nivel.
De consumat trebuie sa consume. Putin dar trebuie. Daca nu inseamna ca sunt incalcate legile fizicii.
Asta nu stiam, nu am probleme cu masina