Atunci cred ca maneta aia de care spui este defecta, altceva nu prea vad sa fie.Aia e schimba maneta sau cei aia ce invarti.Mi se pare logic odata ce tu dai off acel switch si nu se sting ala e de vina.E ca si un intrerupator care ramane aprins si s-a blocat acolo.Firele is ok ca daca n-ar fi nu ar sta aprinse sau daca ar fi ceva scur sar arde ceva sigurante pe undeva.
Nu e problema maneta, acum am aflat, am mai intalnit cativa oameni prin oras cu acelasi model ca si al meu si i am intrebat, de ce si au spus ca toate sunt asa, si al lor facea asa, farurile sunt pe contact puse, odata ce ai luat contactul se sting si ele si invers.
Acum mai ramane sa vad ce fac cu faza lunga pentru ca nu merge.
Tot ce este posibil, mai ales ca din cate imi amitesc acolo masinile is obligate adica soferii is obligati sa mearga cu luminile aprinse si ziua, ca urmare se poate ca un fabricant sa fi facut ca atunci cand pui contactu sau pornesti masina sa se apronda si farurile automat.Deci sunt pronite automat farurile pe faza scurta ca asa e legea in europa, doar faza lunga o poti inchide sau deschide tu. Uite ca de asta uitasem, da na ca la UE la nimeni, daca asa vor ei sa mergi obligat cu farrurile aprinse.Si fabricantu a pus asa pentru ca oamenii uita citeodata, mai ales ziua sa puna farurile on.Dar daca nu-ti merge faza lunga atunci ainca ai ceva probleme.
Stanmariusvasile întreabă: