In cazul asta, bagi un lant in el, niste benzina sau motorina, si il agiti bine, pe toate partile, apoi scoti lantul, il golesti, si il clatesti de vreo doua ori cu benzina.
Mai mult nu prea poti face.
Cureti bine rugina (smirgher, perie de sarma, ce-ti vine mai usor), apoi folosesti un tratament anti-rugina, cum e Evipass-ul.
Dupa ce cureti urmele de evipass, aplici un grund, si daca e expus rezervorul, eventual chituiesti, finisezi si vopsesti.
Eu ma refeream ca a ruginit pe interior, nu pe exterior.
In cazul asta, bagi un lant in el, niste benzina sau motorina, si il agiti bine, pe toate partile, apoi scoti lantul, il golesti, si il clatesti de vreo doua ori cu benzina.
Mai mult nu prea poti face.
Tai rezervoru in jumate cu panza il cureti bine si ii pui o punga de staniol is alea speciale de caldura de evaporare stil sticla 2 litri pusonu lipit cu silicon sudata de rezervor partea mecanica pe unde torni penzina ii faci o floare pui un soricel la gura rezervorului si nu mai ai treaba cu rezervoru 20 de ani numa sa te mai duca atata cum pui benzina in rezervor asa si intra in carburator nu mai iti faci grij de rugina asa am facut eu 50 de lei te costa punga de staniol ii ca si palasolaru de gros ce ii pui la parbiz la masina sa nu crepe bordu si 5 lei panza de flex
Ar merge sa fac si asa, dar ceva mai simplu nu sti, gen o solutie sau ceva de genu, nu as vrea sa tai rezervorul, nu am autogen ca sa il fac calumea, nu prea am incredere in sudura.