1. Bateria descarcata
2. Poate nu acumuleaza benzina bine.
3. Daca-i inecat, inseamna ca are multa benzina adunata in carter probabil, degeaba ii inchizi carburatorul, ca tot isi va trage benzina din carter. Intai verifica daca ajunge curent pentru scanteie la bujie. Daca da, atunci incearca sa il pornesti impins. Nu prea stiu cum functioneaza transmisia la scutere, s-ar putea ca ambreiajul centrifugal sa nu cupleze, insa s-ar putea sa si cupleze, depinde ce turatie poate sa-i dea demarorul. Eventual scoate-i bujia si da-i la demaror, ca sa scuipe afara toata benzina in plus. Eventual incearca sa-l impingi si asa, turatia mai mare pe care o va da demarorul cu bujia scoasa poate cupleaza ambreiajul centrifugal. Cauza problemei - poate ai lasat motorul la incalzit cu socul tras sau nu-ti inchide cuiul pontou ca lumea (plutitoare care agata) la carburator si de-asta s-a inundat carterul
4.Metoda cu impinsul e primul lucru pe care poti si e bine sa-l faci la un motor care nu porneste. Eu de exemplu am reusit sa inec ditamai xj-ul de 600, cu compresie 10:1, din cauza de baterie slabita si pentru ca am tras socul la maxim, nu stiam ca la vacuumatice socul chiar are efect :angryfire. E... i-am incarcat bateria, dar era tot fleasca de benzina prin cilindri, pe galerie etc.A fost de ajuns sa-l imping 10-20 de metri, in viteza a 3-a (intr-a doua nu puteam), motorul s-a ventilat si bujiile au inceput sa dea scanteie. La demaror, as fi obosit inutil si demarorul si bateria si tot nu s-ar fi ventilat motorul la fel de eficient ca prin impingere. Sfat pentru toata lumea - nu va feriti de impins motorul cand face probleme, nu se strica nimic, e ca si cum ar merge in frana de motor! Succes!
Funda?