Daca vrei sa ramai pe loc adica esti conservator ramai la cutie standard, iar daca vrei schimbare, daca vrei ceva placut, ceva comod si asa mai departe sa conduci usor si simplu ia automata.Ca demaraj tu ce faci cu masina nici nu o sa bobservi vreo diferenta.cei care vorbesc ca nu e buna ca nu stiu spun asta pentru ca nau condus vreodata asa ceva, ori au condus asa ocazional.Dar ca ideea priveste masinile de lux indiferent de brand ce cutii au? Arata mie un mercedes clasa s, Audi 8, BMW nu stiu de care care au cutii standard? Poate ca sint dar alea sint optionale doar daca dai tu comanda sa vina asa, in rest asa sint facute.Asta ce inseamna ca cutiile auto nu-s bune? Sa fim seriosi. Unde mai pui la aglomeratie, la un loc denivelat ce faci scoti si bani asa intruna de faci scurta la mina. Iara soferii asazisi profeseionisti sa ne mai lase cu fazele lor cas deja fumati.Plus daca ai probleme la cutie automata dai jos capacul schimbi un solenoid ce s-a stricat si aia e.La standard ce faci trebuie sa dai jos totul sa schimbi ambreajul nu? La auto daca transmisia este ok atunci n-o sa ai probleme prea devreme.Ce se duc asa mai usor la auto sint acesti solenoizi, si daca se blocheaza vreo valva, deci daca cine stie in ce cazuri. Bine daca mergi la dealer de ai problema cu auto si citesc ei ceva legat de TCC gata pentru ei deja schimba ambreajul, desi nu aia e problema.Dar este adevarat daca conduci auto no sa iti mai placa dupa sa conduci standard ca nu mai are de ce sati placa.Ca uiti sa mai conduci standard cu ce te afecteaza? Totul se invata sau reinvata daca e nevoie.Bafta oricum asta e parerea mea si eu asta conduc de ani buni.
O sa fac un testdrive mai amanuntit, nu trebuie neaparat la 4000 de € poate si mai scumpa dar sa se merite masina
RE.Pt cei care tin in brate cutiile standard ii intreb masinile de formula 1 ce cutii au aud? Ducetiva fratilor cu standardul vostru si lasati oamenii cu povesti.
Salut,
Desi se poate si la masina cu cutie automata, te-as sfatui sa ramai la cea cu cutie manuala, daca problema este consumul de benzina.
Motivul ar fi ca, cu cea cu cutie manuala, poti sa mergi suficient de subturat si cand ai nevoie sa accelerezi rapid.
Si cu cealalta poti, dar va trebui sa te uiti pe nivelul economic (daca are), insa mult mai greu.
Daca intrii pe masina automata o sa iti fie greu sa te reobisnuiesti cu cea manuala. Nu o sa iti mai placa.
Si la 4000 de euro, eu as mai astepta un pic.
In Viena chiar n-ai nevoie de cutie automata, se merge foarte civilizat nu ca in Bucuresti numai acceleratie si frana. Cutia automata e pentru femei.
Sincer la 4000 nu gasesti o cutie automata buna asa ca ramai pe manuala, iar daca vrei consum mai mic alege diesel
Sunt foarte bune masinile automate si totusi ai butonul de sport la unele e mult mai buna cea automata depinde ce masina vrei sa iti iei
anonim_4396 întreabă: