100% e de la turbina, daca s-au spart paletii sau ceva din ea nu e indicat sa mai mergi cu masina intrucat fragmentele metalice sunt trase pe instalatie (sunt sanse mici sa ajunga in camera de ardere) si va fi foarte mult de munca in remedierea problemei. Oricum trebuie demontata turbina si dusa la reconditionat (daca se mai poate recupera ceva din ea, in special corpul daca nu e afectat) cat si tot ce inseamna tubulaturi, intercoolere, furtune, trebuiesc curatate de ulei pentru ca la prima cheie iti va trage uleiul de pe instalatie si iti va face autoaprindere (sanse mari sa iti bubuie motorul din cauza turatiei pe care nu ai cum sa o controlezi tu). Daca e necesar sa schimbi turbina (sunt convins ca e Garret) i-ai codul si caut-o pe net, o vei gasi la un pret mai bun decat reprezentanta (ex: http://www.turbosuflanta.com/......Caddy/13). Multa bafta! www.wpp.ro
Mai omule, daca masina e TDi, cum sa bagi benzina in rezervor? TDi inseamna Turbo Diesel Injection! S-au dus dracu toate pistoanele!
Pai, in primul rand, TDI inseamna turbo Diesel. Deci, daca ai bagat benzina, ai facut varza pistoanele. Mare minune ca nu a explodat
''Sallut,mi-am achizitionat un Vw Caddy Life 1.9 TDI; Toate bune si frumoasa ca dupa ce am bagata benzina''
Tu ai zis de benzina, nimeni altcineva
Scz in loc de motorina am scris benzina m-a luat valul si nu incepeti voi si sa va dati smecher a fost o greseala nu am bagat benzina am bagat motorina am si bonu a fost o greseala de-a mea cand am scris