Trebe facuta o evaluare la toata masina dar costurile vor fi imense, probabil e convenabil so schimbi cu alta
Am facut, bascula e indoita, capul de bara si amortizorul, nu ma costa foarte mult ca nu i cine stie ce masina
Daca te-ai asigurat dupa ce ai inceput manevra, e clar. Permis luat pe spaga.
Ma uitam in oglinda de 3 minute, am așteptat sa treacă Toti si când am început manevra cred ca ala din spatele meu a vr sa faca la fel ca mine ca altfel nu mi explic, primul accident pe care l am avut de cand am permisul
Ce ma bucur ca ti ai trosnit masina. Asa meritat toti care fenteaza benzile.
Cat despre ce are masina de unde vrei sa stim noi daca nu ti ai dat seama tu uitându-te. Mergi la un mecanic si o sa iti spuna.
Ce bine? Nu ti doresc la fel, nu te mai bucura pentru raul altora, cred ca sj tu ai facut asta macar o data
Nu imi aduc aminte sa fi fentat benzile. Dar imi aduc aminte mainmulte cazuri cand am ocolit ca nu m-am încadrat corect
Am permisul de 9 luni, l-am luat din prima, am facut 19.000 km de cand am masina, si mi se par foarte multi, am un golf 4 si chiar m-am asigurat, nu stiam zona si nu stiam ca i banda de stanga pana n am vzt semaforul pentru stanga, am recunoscut ca a fost vina mea
Brat, amortizor, fuzeta ori bielete. Ceva din astea e indoit.
A intrat in roata ta, cu siguranta.
Schimbi din start brat + bielete si amortizoare pe ambele parti, apoi mergi si faci geometria.
Parerea mea ar fi sa schimbi si bratul + articulatiile de pe cealalta parte, daca nu sunt relativ noi. Amortizoarele se schimba doar in set (stanga-dreapta).
Bineinteles, verdictul 100% corect ti-l spune doar mecanicul care o desface. Eu iti spun din experienta, dar cazul tau poate fi atipic.
Cel mai naspa scenariu ar fi cel in care cadrul (jugul) motorului s-a indoit, sau mai rau, suportul amortizorului.
Ax?
Nu am vazut niciodata
Sincer, nu ma prea pricep la masini, insa roata sta prinsa intr-o chestie care sustine masina, pe vremuri era un ax pana la roata paralela, acum or fi gasit alte solutii, insa in orice caz, sistemul de prindere al rotii
si nu le poti repara singur, iti garantez asta, iti trebuie mecanica grea ca sa le intrepti, plus mecanic auto ca sa le scoata/inlocuiasca
Eu nu înțeleg de ce comentezi aiurea, eu am pus intrebarea pentru cei care vor sa si dea cu părerea, daca n ai treaba cu subiectul treci peste, ma gândesc ca a mai pățit cineva asta, oricum am gasit
Crezi ca a mai avut cineva un accident fix ca tine in aceleași condiții cu aceeasi masina? Loool. Si daca iti zice unu de pe net ce faci? Le schimbi singur? Probabil ca nu ca daca te pricepeai nu mai aveam discutia. E amuzant totusi ca toata lumea ti a zis acelasi lucru ca mine si inca nu l ai priceput
Calmeaza te gogutule ca ti moare neuronul, uite ca cei care si au dat cu părerea au avut dreptate, nu mai comenta aiurea ca sa te bagi in seama mare superior ce esti tu, vezi ti de treaba
Pe scurt, ai schimbat banda fara semnalizare. Te duci la service si iti spune mecanicul ce are la roata! Si daca ai stii nu vei sa repari tu! Vrei sa-i spui tu diagnosticul masini inaintea mecanicului? Ai scris 15 randuri sa explici accidentul
Salut!
Vorbește cu un mecanic. El îți poate spune detaliat ce s-a îndoit/stricat și ce e de făcut. Până la urmă, asta e cea mai sigură variantă pentru diagnosticul mașinii.
Numai bine.
Lubeniță38900 întreabă: