Iti trebuie un redresor sanatos, si un multimetru sau voltmetru.
Incarci bateriile pe rand, cate 12 ore la 10% din capacitatea lor (adica 12 ore la 8A, daca ai de ex baterie de 80Ah).
Cu multimetrul verifici tensiunea bateriei inainte, in timpul si dupa incarcare. In timpul incarcarii trebuie sa ai o tensiune intre 12 si 15v (neaparat mai mare decat a bateriei inainte de a fi conectata la redresor), iar dupa incarcare trebuie sa aiba undeva pe la 12, 5v sau pe aproape, deconectata.
Dupa ce le-ai incarcat pe ambele si au peste 12v, le pui pe masina. Daca tot nu porneste, trebuie sa vezi care dintre baterii a scazut repede in voltaj, sa o inlocuiesti macar pe aia.
Daca a pornit motorul, il lasi sa mearga, iar dupa vreo 5 minute masori la bornele fiecarei baterii, sa fie intre 13 si 14.5v. Daca e mai mica tensiunea, inseamna ca ai probleme cu instalatia de incarcare. Daca e mai mare de 14.5, inseamna ca e defect releul/modulul de incarcare, si iti strica bateriile prin supratensiune (le sulfateaza).
P.S.: dupa 5-6 ore de muzica la volum mare, e normal sa se descarce o baterie mai uzata, insa dupa o ora de condus, trebuia sa fie incarcata la loc.
Dat fiind faptul ca ai consumat curent 5-6 ore incontinuu fara sa incarci bateriile, acestea s-au cam dus, s-a dus plumbu'.
Nu ai decat sa iei altele, cred ca poti sa le dai pe ale tale la schimb si iti mai scad aia din pret, la unele noi.