Ai si permis? sau cum dracu ai ajuns la 160 in treapta a 3 a? si cat de tare te ai chinuit sa o bagi intra 2? daca ai vazut ca nu intra ai insistat rau asa e?
du te la un mecanic e posibil sa fi facut praf cutie
Dupa ce ca esti Mr. Bean Racer, nici nu le ai cu mecanica. Desfa motorul ala si vezi ce nu e ok, pana nu se sparge de tot, in mers. Daca o duci cu a 3-a pana la 160 banuiesc ca te asteptai sa ai de facut motoare, riscul meseriei Un test de compresie ai facut, dupa ce ai pus distributia?
Maestre daca sare disributia/se rupe si nu o pui in puntul initial, masina aia ori funtioneaza prost sau nu iti porneste de loc. Daca funtioneaza prost iti poti indoi niste supape. Crezi ca orice mecanic calificat pe tarla poate sincroniza vibrochen-ul?
Eu sunt tinichigiu, si iti sincronizez distributia linistit, desi nu prea iau lucrari de genul.
Ai asistat la niste distributii...Referitor la profesia ta, uite ce am patit ca a lucrat dorel de la vulcanizare la electromotor, demontand conducta de ulei de la turbina, la remontare nu a verificat etanseitatea conductei de ulei, ghici cata paguba a putut sa imi faca Dorel de la vulcanizare?
Suficienta incat sa apelezi la meseriasi data viitoare. Eu nu dau masina pe mana necunoscutilor decat la ITP, si atunci ma uit urat la ei In rest am 'reteaua' mea de mecanici, vulcanizori, chiar si la spalatorie am preferinte, desi n-am avut pana acum nici o masina peste 2000 de Euro.
Daca esti intr-un alt judet nu cred ca poti apela la reteaua ta de mecanici.Eu personal puteam sa fac lucrarea asta dar te simti prost te duci la un atelier si lucrezi la masina ta si Dorel se uita la tine. Imi fine totusi imi trebuia o turbina si o resegmentare, dar nu atunci. Paguba e mare 1000 reparatie turbina, 180 segmenti, 150 cuzineti, 700 capete de bara+bieleta, rulment presiune,, 150 rect arbore, 520 platforma plus mai multe beri la vecinu ca ii folosesc garajul.
Daca te intrebi ce-i cu gasca de piese a trebuit sa scot motorul, armatura de la bara (unghiul de fuga se duce naibii)nu in ulimul rand mai am garnituri, uleiuri si filtre care te ajunge la 250 lejer. Privesc partea buna masina mai duce 100, 130 mii fara probleme.
Eu personal refuz sa cred ca ai stros din treapta a 3-a 160. Ce ai frate la schimbator o catana de ai reusit sa intre in treapta 2... Daca spargi volanta masina nu mai porneste in veci. Senzor de turatie de pe cutia de viteza verifica-l.
Bravo, ti-a sarit de la punct, dar de platit inca n-ai scapat desi ai pus-o la punct. In momentul in care ti-a sarit de la punct ti-a mai indoit cateva supape, ca nu se mai tureaza, pai cina sa mai inchida si deschida camera de ardere daca ele, supapele sunt varza. Daca scriai ce masina ai, din descrierea savanta, "motor 8 valve", n-am inteles nimic! Oricum esti ca supapele tale din motor, varza!
Poti sa iti iei la revedere de la motor. In primul rand nu stiu cum naiba ai reusit tu performanta sa dai maneta in stanga si sa ii dai a 2 a si in al doilea rand ce Lamborghini sau Ferrari ai de iti merge 160 in a 3 a? )
La 160 tu mergi cu a 3-a? cine ti-a dat permisul frate? pentru un consum mai bun al masini si pentru siguranta ta schimba treapta in momentul in care ai intre 3000 si 4000 rpm.
Legat de problema ta e posibil sa se fi rupt volanta.Intreaba un mecanic si o sa-ti spuna mai multe! Bafta
S-ar putea sa fie oproblema cu alimentarea, asa am patit eu acum 2 zile nu se mai alimenta, aveam un furtun strangulat, este posibil sa se fi spart ceva cand ai dat a 2a si verifica filtrul de aier