Deci a venit mecanicul a văzut mașină, nu a știut ce și crezi că știm noi fara sa fi văzut mașină?
Orice. Chemi o platformă și o duci direct la service.
PS cu 160 km/h nu mergi prea liniștit...
Mecanicul ala nu ti-a zis "ce ar putea fi"?
Mai ales ca a vazut ce marca, model si an de fabricatie este.
Noi nici macar aia nu stim.
Daca porneste bine pe spray, ar putea fi injectia sau un senzor critic, cum ar fi cel de pe vibrochen.
Mai multe pot spune doar dupa ce vad masina, pun un tester pe ea, si stiu ca iau bani pe constatare
Ulei ai? De regula cand motorul se opreste, este atunci cand nu mai ai ulei, sau presiune la ulei, computerul opreste motorul sa nu se defecteze, nemaivind ungere.
Legat de viteza, ce ai vrut sa arati, ca ai mers si tu cu 150km la ora nu tea vazut nimeni, cum, erai tu linistit si ce ai zis hai sa ma laud pe TPU
Daca spuneai doar ca s-a oprit motorul nu era bun, sau trebuia neaparat sa specifici ca mergeai si tu linsitit cu o suta si trebuie neaparat sa afle toata tara, baga si pe olex, baga si pe Facebook, desi garantat pe Facebook ai bagat, cred ca ai facut si video sa le arti tu la fraieri
Doar cand colo ce se vezi, ai ramas cu junghiu in mijlocu drumului
Bună!
Regulator de presiune a combustibilului: regulatorul de presiune a combustibilului este responsabil pentru menținerea unei presiuni constante a combustibilului în sistemul de combustibil. Dacă regulatorul de presiune a combustibilului este defect sau nu funcționează corect, aceasta ar putea duce la o presiune insuficientă a combustibilului care ajunge la motor, cauzând blocarea acestuia la scurt timp după pornire.
Releul pompei de combustibil: releul pompei de combustibil controlează alimentarea cu energie a pompei de combustibil. O defecțiune a releului pompei de combustibil poate duce la o putere intermitentă sau inadecvată care ajunge la pompa de combustibil, ceea ce duce la probleme de alimentare cu combustibil și provoacă blocarea motorului.
Conducte de combustibil înfundate: În timp, conductele de combustibil se pot înfunda cu resturi sau depuneri, limitând fluxul de combustibil către motor. Acest lucru poate duce la o pornire temporară atunci când se utilizează lichid de pornire, dar poate cauza blocarea motorului odată ce alimentarea limitată de combustibil se epuizează.
Senzor de poziție a arborelui cotit defect: Senzorul de poziție a arborelui cotit oferă informații vitale unității de control al motorului (ECU) pentru a determina sincronizarea motorului și injecția de combustibil. Un senzor defect poate perturba funcționarea motorului și poate cauza probleme de blocare.
Probleme de admisie a aerului: Problemele cu sistemul de admisie a aerului, cum ar fi un filtru de aer înfundat sau un senzor de debit de aer în masă (MAF) care funcționează defectuos, pot afecta amestecul aer-combustibil care intră în motor, ducând la blocarea la scurt timp după pornire.
Sistem de aprindere defect: Problemele cu componentele sistemului de aprindere, cum ar fi bujiile, bobinele de aprindere sau modulul de control al aprinderii, pot duce la probleme intermitente de pornire și blocare.
Scurgeri de vid: Scurgerile de vid în galeria de admisie sau în conductele de vid pot perturba amestecul aer-combustibil și funcționarea motorului, cauzând probleme de blocare.