Trebuie de vazut acolo cum sta treaba mai exact.
De dat roata jos si de vazut despre ce e vorba.
Banuiesc ca te referi la partea din fata a masinii de timp ce ai spus ca ai schimbat bascula, deci nu exista o "punte" cel mai probabil care sa fie afectata.
Ai pus bascula noua sau din dezmembrari? Ca daca este din dezmembrari este posibil sa fi prins una stramba si de acolo problema.
Planetara nu ar avea de ce sa-ti impinga roata in spate cat timp bratul (bascula) si fuzeta e ok.
Aici e problema fie de brat, fie de fuzeta, fie de jugul de la motor.
Cel mai probabil ori de la brat, ori de la fuzeta.
Am rezolvat, mersi oricum. Bascula este nou nouta, asta ca sa raspund la ce m-ai intrebat. Puntea nu a fost afectata. Problema era la ''urechile'' de prindere ale basculei care in timpul impactului s-au deplasat cu vreo 2mm. Acei 2mm diferenta din interior, au rezultat in 2cm distanta la roata. Acum am fixat problema, am facut si geometria plus echilibrare la roti ca sa fiu sigur ca e totul ok si este ca noua Treaba este ca o simpla bordura in lucru nesemnalizata gen munca lui Dorel, m-a lasat fara 5 milioane. Norocul meu ca nu am masina de figuri.
Invata sa scrii mai scurt ca nu sta nimeni sa citeasca povesti atat de lungi!
eu asta am invatat de curand, si a inceput sa imi mearga mult mai bine in viata.
Invata sa raspunzi la intrebare, nu sa imi spui tu mie in cate cuvinte sa explic problema. Te dracu
stiflers41 întreabă: