Matusa ta ar putea s-o inmatriculeze sau sa ti-o vanda/doneze tie.
Inainte de inmatriculare ar trebui reparata complet, apoi inregistrata la compartimentul de impozite si taxe de la primaria localitatii de domiciliu, facut ITP, asigurare RCA si numai dupa aceea depuse actele pentru inmatriculare.
Trebuie sa socotesti daca merita sau nu toate cheltuielile.
Importurile din afara Europei sunt complicate. In primul rand, omologarile de acolo nu sunt valabile aici, trebuie echivalate specificatiile, se obtine mai greu omologarea europeana la RAR.
Referitor la dreptul de proprietate, masina ar trebui sa intre in tara cu acte de import, sa se plateasca la ea taxa vamala si TVA, din cate stiu. Apoi, impozit de la data importului, pe maxim 5 ani (ce depaseste 5 ani se prescrie).
Trebuie sa vezi ce acte are masina. Daca au calatorit cu ea si nu i-au facut acte de import, demersul este greoi si va trebui sa platesti tu taxele de import + impozitul retroactiv.
Simplu, daca matusata are actul masinii, merge si inscrie masina asa cum inscrii si tu o masina oricare ar fi aia.
Daca masina este fabricata in Europa, si sigur este fabricata in Germania, atunci nu platesti alte taxe, decat ce plateste orice roman care are si el o masina si vrea sa o inmatriculeze, luata din RO sau UE.
Dar trebuie sa ai actul masinii, ala din Canada ce spui.Nu intereseaza pe nimeni cea vizitat, sau na vizitat.
Dar sa o poti inmatricula masina trebuie sa functioneze, sa treaca inspectia, acolo in RO.
Asa ca daca ai masina moca, reparo, desi eu cred ca masina nu are nimic ce spui tu, intepenita, terminata adica e daramata din toate pctele de vedere, este fier vechi?
Daca e fier vechi duo la fiare, poate iei de o lada de bere pe ea
Masina nu este fantoma, daca are acte, este masina din Canada, unde pui ca sigur e si pe benzina, nu ai spus ce motor are.Masinile din anul ala, au avut motoare de 2.8 litri si 3 litri benzina.
Da,masina e 2.8 benzina. Masina are intepenita pana si cutia de viteze, nu mai schimba adica e intr o stare deplorabila
Are intepenita transmisia, in ce sens? Nu mai schimba, daca nu ai pornito, de unde stii tu ca nu mai schimba? Acolo in interior are ulei, chiar daca a stat si zeci de ani, n-are a face, merge brici
Nu te lua dupa Turbina ca nu stie ce spune.Nu platesti nici o vama, absolut nimic, cum am spus daca e fabricata in Europa, e ca si cum ai cumparao de la un alt roman din RO si mergi sa o inscrii, cam aia e tot ce vei plati.
Stiu dce la romani care au adus masini din America in RO, ce platesc si ce nu platesc.
De ce ai vrea să mai folosești asemenea rablă? Te-ar costa mai mult să o aduci în stare de funcționare și să îndeplinești toate formalitățile legale decât face.
Am bani prea multi si n am csf cu ei