O vindeti si luati una automata
sau mai ia cursuri de conducere ca e clar ca primele nu au ajutat-o si examenul l a luat din noroc
Cu vânzarea mașinii nu prea as fi de-acord si nici cu ore extra de condus.Suntem mutați in Hamburg, Germania si ea crede ca aici e mai urat in trafic decât in tara ceea ce e fals din contra... Si mai e ceva suspect pentru ca are zile cand nu are probleme si are zile cand ii moare motorul de 10 ori la un semafor
Pai ce scoala de soferi a facut frate daca ii moare de 10 ori motorul la semafor... la un diesel de 2.0?
Pai a facut pe un polo vlăguit frate la ala trebuie sa duci accelerația la podea ca sa plece de pe loc
Mai rau, la o masina cu motor mare si cuplu mult mai.mare pornirea de pe loc ar trebui sa fie floare la ureche
Vorbeste cu un instructor auto, se pare ca i-ar prinde bine inca vreo cateva lectii, sa exerseze strict pornirea.
Explica`i ca atunci cand nu esti tu in masina, trebuie sa bage cheia in contact ca sa porneasca.
Este foarte simplu : in momentul in care vrea sa plece trebuie concomitend sa apese pe acceleratie in timp ce lasa ambreajul, fireste ca daca lasa ambreajul prea mult moare sau daca apasa ca disperata pe acceleratie nu este bine.
Din momentul asta cauta o parcare goala seara... si exerseaza cu ea acolo, eu apana sa iau permisul asa am facut.
Este diesel.
La Diesel cand ridica piciorul de pe ambreiaj, o ia din loc si fara sa mai faca forfecarea cu acceleratia.
Nu inteleg cum poate sa ii moara motorul. Doar daca efectiv ridica piciorul brusc de pe ambreiaj. Este singura explicatie. Ori probleme la masina.
Daca ar incerca sa conduca un benzinar acum ar fi cosmar.
Eu am facut scoala pe motorizare Diesel, pana si la plecarea din rampa reuseam sa plec aproape numai din ambreiaj. Bineinteles dupa ce se misca din loc ii dai acceleratie, a nu se intelege gresit.
Imediat dupa ce am luat carnetul mi-am luat masina pe benzina.
Si de atunci am condus zeci de masini pe motorina si benzina.
Sfatul meu, pentru ca se pierde deja cu firea, este sa se calmeze, sa intre fara nicio temere in masina, si la pornirea de pe loc sa elibereze cat mai usor ambreiajul (cu piciorul stang desigur) iar cu piciorul drept aproape simultan sa apese foarte usor acceleratie. Acest procedeu se numeste forfecare.
Dupa ce ii va iesi bine o sa dispara si temerile si va avea incredere in ea.
Apropo, ai mare grija la comportamentul tau in dreapta sa nu ii provoace starea de nervozitate!
Mergeti intr-o spatiu foarte deschis (gen parcare de supermarket cand este inchis) sa repete plecarea de pe loc pana ii reuseste. Din nou, comportamentul tau este foarte important pentru ca nu trebuie sa o agite ci sa o ajute sa se calmeze.
Multa bafta
Sa stii Sorinake ca si eu am cam presat-o putin cu toate ca nu am permis dar vad lucrurile altfel! Si chiar m-am gandit ca am si eu partea mea de vina dar are vreo problema puterea mașini motorul de 2.0 si respectiv acei 177 cp pe care ii are? Mai pe rezumat e masina nepotrivita?
John, mai mult ca sigur starea ta ar fi putut avea un impact foarte serios in toata aceasta intamplare.
Masina este una buna, foarte puternica.
Pentru o incepatoare poate nu e cea mai buna alegere dar asta e cu totul alta discutie.
Cum ti-am spus, sa fiti amandoi foarte calmi, mergeti intr-un spatiu deschis si sa faca aceasta forfecare. Sa nu se grabeasca. Totul trebuie facut cu calm si cat mai usor, lipsit de stres.
Condusul poate fi stresant pentru unele persoane.
P.S. Daca dupa toate acestea nu se va descurca atunci poti serios sa te gandesti la o masina hidramata, cutie de viteze automata. Poate fi si asta o solutie.