In primul rand, chestia aia se numeste sistemul de franare, iar tu nu prea stii ce faci acolo. E ilegal si periculos ceea ce faci, in termeni oficiali s-ar numi "interventie neautorizata la sistemul de franare". Pentru asta ar trebui sa se ia certificatul si sa fii trimis in RAR, nu pentru folia mea de pe fata, dar in fine.
Spune-mi, te rog, tu ai pus placute vechi, la disc nou? Ca si cum ai incalta adidasii noi, dar cu sosetele cu care ai umblat o saptamana prin padure, dupa ciuperci.
A doua intrebare: ai infiletat la loc pistonasele, pentru a "reseta" autoreglajul? Sau nu ai auzit de asa ceva...
Placutele pe fata se schimba foarte usor, cele pe spate trebuie sa stii cum sa impingi pistonasele inapoi.
Pistonasele de pe spate au inauntru un sistem de recuperare al jocului de la frana de mana.Este un mecanism destul de complex.
Ca sa le impingi inapoi ai nevoie de o scula speciala.Trebuie impins si in acelasi timp rotite in sens orar.Se poate rupe f usor mansonul de protectie si se schimba foarte greu.
Cand se pun discuri noi intotdeauna se schimba si placutele indiferent cat de bine arata.Practic ti-ai batut joc de discuri.
Stiu ca pistonasele de la etrierii de pe spate trebuiesc inapinse inapoi si rotite in acelasi timp. Le-am impins la maxim fara probleme, am montat tot exact cum trebuie, am si uns cu vaselina marginea suportului de la etrier pe care sunt fizate placutele.
Inainte sa montezi cablul de la frana de mana sa te asiguri ca parghia lucreaza corect si ca revine inapoi pe pozitie.Este posibil sa mearga greu.
Daca merge greu trebuie demontat tot si curatat.
https://www.youtube.com/watch?v=PCdZyC8Unac
Adevarat si asta. Dar de ce inainte sa schimb discurile nu aveam problema asta?
Trebuie sa "resetezi" frana de mana, adica sa le dai pana in capat si apoi sa le cureti si sa faci cateva pedale. Eu cred ca si cablurile de la frana de mana sunt cu probleme, sunt gripate.