Dacia 1310. Dupa cativa ani pe ea, o sa fi capabil sa conduci orice alta masina. Vorbesc din experienta.
Sa te gandesti la BMW cand ai sa ai bani de BMW, cu 3000 euro iei doar un cazan pe roti nu un BMW.
Un BMW care sa se poata numia masina costa macar 8000-10.000 Eur. Restul sunt cazane obosite, tomberoane pe 4 roti.
Prietenul meu are bmw 320d e46...tot prima lui masina este dar e chiar super ok..merge foarte bine, e diesel si nu consuma mult, e inscrisa pe parinti(ceea ce iti recomand si tie) si plateste impozit doar 178 lei,are incalzire in scaune,interior de piele, comenzi pe volan, trapa, senzori de parcare, camera pe spate... dupa parerea mea e o masina super..arata si bine si si merge bine..chiar isi merita banii
Salut.
Iti recomand BMW, daca stai intr-o zona mai dreapta din Romania, nu prin Carpati. Pentru orase precum Craiova, Botosani, Vaslui, Bacau, Constanta, recomand un BMW. Pentru zonele de genul Vatra Dornei, Borsa, Poiana Brasov si altele, iti trebuie o masina mai "all road", nici chiar 4x4, dar macar o tractiune fata, cu garda 'manevrabila'. Eu prin zone de genul ala circul, si ma trezesc ca dau de iarna de la o zi la alta.
Revenind la BMW: nu lua 316, e cea mai prapadita motorizare; trage bine pentru un 1.6, dar consuma mult, si multe sunt obosite. Ideal e 318, chiar 320. Pasionatii spun ca 318 consuma mai putin decat 316. Mie imi place mult coupe-ul ca aspect, insa sunt al naibii de inconfortabile. Am mers doua zile cu un 316 coupe, care pe langa ca avea motorul obosit, consuma o galeata/ora, si mi-a lasat niste dureri de spate nasoale. Scaunele foarte proaste. Am mai mers cu un 318 coupe, ala macar tragea ok, dar scaunele la fel de tampite. La BMW e placuta manevrabilitatea prin trafic; desi sunt maricele, in sensurile giratorii nu fac efort deloc, vireaza strans foarte natural.
Eu, pentru zona mea, sunt insa mai atras de Mercedes, pentru ca are aderenta pe asfalt (si mai ales iarna), incomparabila cu un sicriu de BMW.
Sunt fiabile BMW-urile, daca conduci normal (normal la BMW insemnand si putin agresiv), n-o sa se rupa nimic, sunt gandite sa reziste la 'fuga'. Probleme am vazut in special cu racirea, daca nu o intretii cum trebuie incepe sa fiarba, si schimbi la chiuloasa garnitura dupa garnitura.
Intretinerea sistemului de racire nu e complicat, bagi antigel de calitate, termostat bun, faci o curatare la tot circuitul, si n-ai treaba cu el, cel putin 3 ani.
Un mare dezavantaj la BMW, este intretinerea, te 'usuca'. In primul rand, cauciucurile se rod urgent (in special pe spate), benzina in ea bagi continuu, iar cand vine vremea sa schimbi consumabilele, te costa mult peste pretul pieselor Mercedes sau Audi (care Audi are piese Volkswagen, nici nu stiu de ce l-am bagat in discutie).
Mergi cu cateva E36, vezi daca ti se par ok. Eu in jur de 18 ani imi doream mult un Golf 3, dupa ce am condus unul (si inca cateva zeci dupa ce am luat permisul), am inceput sa urasc tot ceea ce inseamna Volkswagen, si sa respect Opelurile si Fordurile, pe care le stiam de mic.
Daca stai intr-un oras aglomerat, pentru inceput cumpara o masina micuta cu un motor nu foarte mare pe benzina (daca te plimbi des prin oras) si vei fi multumit. Daca mergi mai mult in exterior situatia se schimba.
Daca iti alegi masina din parerile noastre, nu o sa-ti mai cumperi niciodata! Revenid la subiect e simplu...calitate/pret...plus uita-te la una de stii sigur ca o poti intretine...raport pret piese, consum tra lala... exact asa am fost si eu...visam la passat, renault velsatis mazda 3 dar pana la urma m-am ales cu un astra g...consum mic preturi piese ieftine si cand se strica ii poti da foc, nu e mare pierdere...glumeam...tu stii ce alegi vezi u cum e masina ce dotari are...simplu ia-ti o bicicleta spor la ales masina...app in secret sa fie imi place mult mini cooper s