Sigur e masina?
Ca pare a fi un VAG TDI.
Eu zic ca e garnitura.
Nu sta nimeni sa iti explice, pentru ca e genul de diagnostic pe care il pui mai degraba din experienta. Daca furtunele se intaresc, antigelul dispare pe langa capacul vasului, iar inauntru nu prea baga caldura, din experienta mea, e clar:
1. E Volkswagen sau Skoda, Seat, etc
2. Garnitura de chiulasa nu mai etanseaza
3. O sa te coste mult.
Trebuie sa recunosc insa, ca ulei in antigel nu am vazut la Volkswagen. Asta e un indiciu ca ori nu e VAG, ori s-a mai desfacut chiulasa, de acolo petele (curge ulei peste tot cand ridici o chiulasa de pe motor).
Jeep si Opel (Isuzu) sunt campioane la ulei in antigel, dar alea dau caldura cand se intampla asta.
Este audi. Baga caldura dar am observat ca acum face presiune mare fiind și furtunile tari.
Ulei in vas e ff puțin eu nici nu am observat mecanicul a spus.
Garnitura.
Poate fi și fisură în bloc sau chiulasă, trebuie verificat.
Cum am zis, pata de ulei mă face să cred că s-a mai schimbat o dată garnitura. Schimbă și prezoanele, ia și un spray de depistare a fisurilor.
Daca ai ulei in vas e clar chiuloasa.Nu are rost sa schimbi toate celelalte ca dupa sa afli ca e altceva, ca nu ai facut nimic (am pățit acum multi ani ceva de genul).
Mergi la un mecanic ce sa poata sa iti spuna sigur, si de acolo hotărăști tu ce investești si daca.
BodenAlex întreabă: