Poate pentru ca fordul era turbo-diesel si toyota asta este motor aspirat si este si mai puturos asa el de fel, depinde insa mult ce cutie are, asiaticii inca nu stiu sa faca de exemplu cutii automate performante precum DSG sau si mai tehnologizatul PDK de pe Porsche...
Motoarele aspirate pierd din putere cand afara este canicula! Pe scurt si fara detalii ingineresti, motorului aspirat nu-i place aerul cald!
Te invit sa treci pe o turbo-benzinara care te face sa uiti de tdi-uri de rahat
Revenind la topic, asta e masina n-ai ce sa-i faci.
Momentan am o hibrida care este potenta dar si o aspirata de asta care uneori ma dispera, am decis sa o modific pe cea aspirata tocmai pentru depasiri la drum lung.
Pentru oras oricum orice masina e buna, ca nu trebuie sa o faci pe pilotul.
Parerea mea subiectiva este ca oricum toyota e o masina in care esti vazut mai bine decat in orice diesel ford, no hate
Eu sunt traficant dar de tot pachetul nu doar de o tigara.
Tocmai ai descoperit că motorul diesel are cuplu la turații mai joase decât motorul pe benzina.