Pana ce se mai misca masina, nu e nici o problema.
Daca nu mai merge, atunci va avea drumul spre Rabla.
Motorul va merge mai prost, bujiile se pot uda/murdari, iar catalizatorul are mult de munca.
Cauta un aditiv pentru ridicarea cifrei octanice.
Nu cred că ar fi mare lucru, deoarece motorina arde mai greu, și 20/6 dă o treime motorina doar, eu zic că este ok. Dacă era invers, o mașină pe motorină să pui benzină, era mai grav deoarece benzina are vapori mai mulți și face o explozie mult mai mare, acolo intervin probleme.
In mod ideal, nu ii dai cheie si o duci pe slep al un mecaninc sa-ti goleasca rezervorul.
Dar cum suntem romani...vezi mai jos.
Cata benzina aveai in rezervor si care e capacitatea totala a rezervorului? Daca e pe la 45-50 si ii faci un plin peste cei 6L ar trebui sa fii ok pentru ca benzina o sa dilueze motorina dar baga-i plinul nu te zgarci sa bagi doar cativa litrii, 21 nu e destul. Dupa, ar trebui ca dupa fiecare cursa sa te duci si sa mai bagi benzina peste incat sa diluezi si mai mult motorina, chiar daca faci zilnic o cursa pana la pompa.
Vezi si cum se comporta masina, daca pare ca e ok poti continua, daca da semne ca da rateuri nu o mai porni si du-o pe slep la un mecaninc sa-ti goleasca rezervorul
Nu are nimic... DACA, schimbi motorul si pui unul pe motorina
atlfel, e buna masina aia, la programul rabla
Eu zic sa te duci cu ea sa ii golesti tot. Daca e o masina care nu o iubesti si vrei tu neaparat sa mergi cu ea poti sa ii faci full. Sa ii bagi benzina in fiecare zi ca sa se simta mai putin motorina. Gen consumi 5 litrii. Te duci si mai bagi atat, si faci asta non stop pana crezi tu ca a ramas f putina motorina inauntru
Vlad162 întreabă: