Curatai bujia. Si pornesteo. Dupa ce ai pornito regleaza carburatorul. vei observa o schimbare daca dai prea putin combustibil se opreste asa ca incearca sa il reglezi in asa fel incat sa nu se mai opreasca la relantii.
Un amestec bogat in benzina dupa cum arata bujia. electrodul bujiei trebuie sa fie maro la un reglaj optim al carburatorului. Pe stanga ai doua suruburi de reglaj! Unu de amestec cel din stanga, catre colector si unu pe mijlocul carburatorului, relantiul. Surubul de amestec il strangi de tot si il desfaci 1, 5 ture iar cel de relanti il strangi o jumatate de tura! Dupa care il pornesti il lasi sa se incalzeasca si reglezi relantiul! Cauta sa folosesti o benzina cu cifra octanica, cat mai ridicata! 98-100! Mi-e terama sa nu ai si ceva apa in benzina! Dupa ce l-ai reglat faci cateva ture cu el, pentru 10 minute, apoi scoti bujia sa-i vezi culoare! Grija sa nu fie alb-gri, ceea ce ar insemna un amestec sarac in benzina si duce la griparea motorului! Foloseste doar ulei sintetic 100 % si nu alte uleiuri! Si un ulei prost poate sa-ti afecteze motorul! Iti recomand Motul 700 2timpi 100% sintetic, Castrol 2timpi 100 % sintetic, Repsol 100 % sintetic, daca ai bagat altfel de uleiuri risti sa ramai fara motor! Grija mare!