Nu am inteles ce cade cand treci de 3000 posibil se gatue motorul si asta poate fi din 2 motive deschizatura la platina prea mare sau prea mica sau nivelul benzinei mic dar cade dupa ce mergi mai mul timp turat?
Orele de conducere ajung la vreo 20 mai multe nu iti baga pe gat, teoria o inveti unde vrei.
1. nu cred ca sa adoptat nicio lege privitoare la acest lucru din pacate. ai totusi nevoie de cateva clase sa stii sa scrii si sa citesti la examen.
La romana medie sub 8 nu aveam, iar in evaluarea nationala am luat 8.35. Deci nu cred ca se pune problema. Taicamiu e sofer pe tir, si ma lua cu el cand pleca prin curse, din cauza aceasta a trebuit sa renunt la scoala. Deci nu trebuie 10 clase asa cum se spune... E bine
1. Nu ai nevoie de nici o clasa, dar trebuie sa treci examenul, ceea ce inseamna ca oricum trebuie sa stii sa scrii si sa citesti.
2. Deja e piesa de muzeu masina aia si multe sunt bombe pe roti. As zice sa nu te joci cu improvizatiile...
1. Ca sa isi carnetul trebuie sa stii sa citesti acele intrebari si sa scrii. Deci sa nu fi analfabet.
2. Nu prea are nimic daca uleiul este trecut de maxim. Totusi incearca sa il pui intre limite.
3. Pe teava de esapamant nu are cum sa iti iasa benzina. Acea,, benzina'' este un fel de condens produs de gazele arse.
Si ce ar trebui sa fac in cazul asta?
Desfaci capacul la carburator si vrifici cuiul pontou se blocheaza din cauza uzurii sau nefolosirii masinii perioada mai mare benzina devine cleioasa poti spala intreg carburatorul cu decarbusol de la mag piese auto motorul care merge bine tr sa toarca ca ca o pisica fra smuncituri daca bilbie verifica si bujiile iar deschizatura la platina in virful camei trebuie sa fie 1-2 mmm daca e mare iar nu e bun succes
Am rezolvat, am luat un alt carburator de la alta dacie, si merge bine. Motorul merge rotund, mai frumos, dar mai am o problema) Cand merg cu masina, si sunt in treapta a 4-a cand incerc sa trec de 3000 de turatii cade. S-o fi stricat vreunul dintre sincroane?
Problema e nasoala cu uleiul se pare ca este imbibaat si a trecut peste tot el acuma da afara si benzina si tot scoate ulei benzina si curata motorul... apoi ai grija cat ulei pui.
Nu trebuie scoala, doar sa poti sustine testul de sala..adica sa stii sa citesti si sa scrii,(asta e sigur-nu trebuie sa mai intrebi) iar in legatura cu masina ta e f greu sa-ti dea cineva un raspuns, mergi la cineva care se pricepe fii atent si in viitor o sa poti si tu sa diagnostichezi si sa repari o masina... experienta isi spune cuvantul...