Nu intereseaza actul vechi, ala a disparut, NU a existat asa ceva. Neamtul ca sa radieze de pe el chiar daca se foloseste pe undeva pe la fisc de contractul vechi nu are treaba cu asta nou. Nu se duce nimeni sa confrunte ce are Nemtia in arhivele ei, cu ce s-a radiat etc. Fiecare isi face treaba, se respecta procedura si actele ce trebuiesc la dosare si atat. Tu repeti in fata oglinzii ca ai cumparat de la neamt si esti convinsa de asta si n-ai treaba. Predai numerele germane la birou odata cu dosarul ca din circulatie se radiaza si de aici din Ro. Ei trimit numerele in Germania, restul nu iti bati capul. Am avut o droaie de masini si cunosc si samsari. Stiu si aia de la inmatriculari cum se procedeaza dar pe ei ii intereseaza sa ai dosarul complet si atat. Crezi ca de la cine a plecat metoda, nu tot de la ei? Singurul risc e sa nu fie masina furata. Neamtul care a vandut masina si-a luat banii, nu-l mai doare capul de nimic.
E ok. Te duci cu numerele germane si o radiaza ei apoi iti dau tie alte numere. Nu e prea rentabil sa scoti numere rosii, e scump si ai si de umblat lunar pe la ei, poate sa-ti fie suficient un singur rand. Unele numere de Germania nu au drept de circulatie in Ro. E posibil sa iti ceara o declaratie pe proprie raspundere a celui care ti-a adus masina pe platforma cu nr de platforma/remorca. Te descurci, nu e greu, iesi in strada si ochesti un nr la care trece pe drum. Nu spui ca masina a venit pe roti.
https://www.google.it/......ps?/search
Pai si nu imi cere CMR pentru adusul pe platforma?
Am auzit si de cazuri din astea iesite din gura unor idioti de la biroul inmatriculari. CMR iti poate da numai o firma de transport iar nu exista nici o lege ( inca ) care sa te oblige sa transporrti bunul cumparat cu firme de transport. De aceea am spus ca ( in loc de CMR ) se da o declaratie a celui care a adus masina si nr de platforma/remorca. Fiecare se descurca cum stie in privinta declaratiei, intelegi ce spun. Nu trebuie legalizat sau alteceva, e o hartie simpla. Nici nu se cere in toate orasele, e chestie de nivel local. Vezi sa ai eventual 2 exemplare ca faci 1 dosar pentru nr rosii + 1 dosar pentru nr definitive. Du-te la un birou de dactilografie care fac acte auto ca oricum la ei ajungi pentru Fisa de inmatriculare. Le dai 10 lei sau un suc si o ciocolata si te invata care e "traseul " dupa regula locului unde esti. Si samsarii stiu cum se danseaza cu hartiile. Sunt si firme care iti fac inmatricularea de la A la Z.
Si asta de la care ai luat masina e versat odata ce ti-a facut contract intre tine si neamt. Altfel iti cerea fiscal care trebuia sa ti-l dea el. Treaba e ok, am luat nr la 2 masini asa fara dificultati in Iasi.
Cei de la acte auto au facut actul intre mine si neamt. Fictiv cred. Dar ma gandesc ca daca neamtu a facut actu cu baiatul care mi-a dat mie masina, cand trebuie sa radieze neamtu masina nu o radiaza cu numele aluia care mi-a dat mie masina? Adica stiu ca actele astea se fac in 2 exemplare, unu pentru vanzator altul pentru cumparator. Mie mi.au facut astia actul doar mie si atat
Am inscris masina fara probleme. Multumesc!
Nu intereseaza actul vechi, ala a disparut, NU a existat asa ceva. Neamtul ca sa radieze de pe el chiar daca se foloseste pe undeva pe la fisc de contractul vechi nu are treaba cu asta nou. Nu se duce nimeni sa confrunte ce are Nemtia in arhivele ei, cu ce s-a radiat etc. Fiecare isi face treaba, se respecta procedura si actele ce trebuiesc la dosare si atat. Tu repeti in fata oglinzii ca ai cumparat de la neamt si esti convinsa de asta si n-ai treaba. Predai numerele germane la birou odata cu dosarul ca din circulatie se radiaza si de aici din Ro. Ei trimit numerele in Germania, restul nu iti bati capul. Am avut o droaie de masini si cunosc si samsari. Stiu si aia de la inmatriculari cum se procedeaza dar pe ei ii intereseaza sa ai dosarul complet si atat. Crezi ca de la cine a plecat metoda, nu tot de la ei? Singurul risc e sa nu fie masina furata. Neamtul care a vandut masina si-a luat banii, nu-l mai doare capul de nimic.