Cind e rece merge mai bine si cind se incalzeste devine puturos.Pai motorul cade si asta e sigur din cauza ca daca era reglajul de aer mergea din prima nasol.In momentul cind e rece piesele sint toate mai strinse deci compresia e mai buna.Cind se incalzeste se cam dilata si nefiind uniforme, ma refer la pistoane, scapa compresie.
Pai s-ar putea sa ai injectoarele murdare. Trebuie sa le duci la un service sa ti le curete de calamina depusa. Cum ti s-a mai spus s-ar putea sa ai probleme la compresie. Cati km are masina la bord? S-ar putea sa trebuiasca sa schimbi set motorul. Cel mai bine du-te cu masina la un service bun si spune-le lor ce problema aia cu siguranta te vor ajuta.
Puturos e si la rece nare importanta temperatura, nu scoate fum pe la capacul de alimentare cu ulei, daca scot mufa de la debimetrul de aer dintr-o data prinde viata motorul, care poate fi cauza?