Conform omologarii are 116 CP, dar nu este exclus ca in realitate sa aiba mai mult putin. nu ar fi singurul caz am mai auzit la anumite VAG-ri si la masini japoneze. Nimeni nu stie cat poti avea dar iei in calcul ca ai minim 116 si mergi si faci un test dyno. daca esti din Bucuresti ai destule societati care detin un dinamometru. Asta daca nu ai ce face cu 200-250 de lei si vrei sa te asiguri cat are masina ta.Asa din taste nu ne dam seama, trebuie masurata.
Nu face diferenta euro 4 fata de euro 3, electronica poate DA, stiu masini care au aceeasi motorizare aceeasi catalizatoare etc doar pentru ca una a fost produsa cu 4 luni de zile mai tarziu a primit 1 euro in plus 6 fata de 5 de ex.
am cautat pe catalog de piese si la acest motor apare 116 CP.
150 CP are 320 d
Ai luat pe unul nepriceput. Mai bine mergeai singur, decat cu tantalaii care "stiu".
Puterea de fabrica o afli DOAR citind de pe omologarea masinii (certificat/carte de identitate, indiferent din ce tara provine). Acolo ai doua informatii esentiale:
1. codul motor (cauti pe net si afli puterea, sau dintr-un catalog)
2. puterea in kW.
Nu faci comparatii dupa cum "trage", nu intrebi un betiv de la colt. Omologarea spune tot.
Daca vrei sa afli exact cati cai are motorul in prezent, mergi la un stand dinamometric. Acolo poate iesi putere mai mare, sau mai mica, in functie de uzura si interventiile facute de fostii proprietari (piese mai bune sau soft modificat).
Am o masina nu dau nume ca apar iar boscheti care se dau mari cunocatori, care spune in carte ca are 120 CP, in realitate are 135 CP testati. am avut bmw dar nu am auzit la E46 sa fie aceasta chestie adica cat scrie in talon cam atat are. si da ai dreptate daca nu a fost bine intretinuta evident ca poate avea si mai putin, este normal doar in timp motorul/internele imbatranesc si ele, se uzeaza.