E bine ca tu cumperi masini fara sa le verifici intr-o reprezentanta. ai si drept de vot din pacate...
Nu poti verifica toate masinile pe care esti dispus sa le cumperi la reprezentanta. Daca verifici 10 masini mai dai o data pretul masinii doar pe revizii. Mai bine o iei direct de noua, macar stii reaq o chestie. Tu ai idee cam cat costa la reprezentanta o revizie?
Ce faci? verifici una, vezi ca nu e buna. Mai cauti un timp, mai gasesti una care sa-ti placa o verifici si pe aia si iar are probleme. Si tot asa...
Sau te duci pe relatii la un dealer care stii ca vinde chestii bune. asa am facut cu motocicleta...nu stiam ce si de unde sa iau si aici e groasa ca daca e data pe pista e rupere de bani...si am intrebat motociclistii de unde si le iau, am cautat, m-am documentat si am o motocicleta ff buna la sh. am prieteni care isi iau masini din an in an de la sh de la aceiasi samsari si nu s-au plans niciodata de ele. daca te duci undeva cu o idee/cunostinta nu trebuie sa faci 10 teste. si nu trebuie sa faci la 100 de masini sa te hotarasti pe una.
Ar putea fi o siguranta, sau mai rau...
Numai o diagnoza si/sau un electrician te pot ajuta.
E greu de crezut ca isi vor reveni ceasurile la diagnoza.
Acu' nu arata nimic, deci gen SUPER oferta cu 0 km reali (rulata numai in Germania)
Imi poate spune cineva care ar fi problema de nu merg, si care ar fi solutia?
Problema e ca a facut ala un scurt cand a luat curent (ca a pus cablurile invers) si a ars sigurantele sau circuitele indicatorilor (sau si una si alta)
Si trebuiesc schimbate banuiesc.dar are vreo legatura cu testerul? proprietarul mi-a zis ca trebuie pusa pe tester.
Trebuie sa mergi cu ea la un electrician sa vada ce are.
Încearcă să resetezi computerul de bord, dacă nu merge, cel mai indicat ar fi să o pui pe tester înainte să-i faci ceva. Costă în jur de 100 de lei treaba.
De asemenea este posibil să fie vreo siguranță arsă, dar asta nu știu.
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă: