Nu o sa-ti pot face un Tuturial de reparatie aici. Fiecare motor are caracteristicile lui dar ca idee din ce explici tu aici pot fi multe cauze dar o sa-ti fac o lista cu cele mai probabile:
- distanta platinei precum si pozitia ei, eventual inlocuire.
- distanta electrozilor bujiei la cel mai inalt punct din electrod, eventual inlocuire.
- verificarea cu bujia scoasa momentul aprinderii fata de piston care ar trebui sa fie cu putin inainte ca pistonul sa fie complet sus.
- curatarea jiglerelor si-a sitei din carburator, verificarea cuiului ponto pentru limitarea debitului (importanta)
- folosirea unui amestec de benzina comform specificatiei producatorului. fumul albastrui indica o saturatie de ulei in timp ce unul negru o ardere deficitara, un avans prea mic sau prea mare, adica momentul aprinderii.
- curatarea ambelajului cu alcool eventual schimbarea sabotilor.
S-ar putea ca avansul vacumatic sa fie inlocuit de un fel de ambreiaj mic, care in timpul sarcinii sa apropie putin platina. Rol foarte important in demaraj.
Si nu in ultimul rand, verifica presiunea din roti.
Ceau, in primul rand: fum albastru inseamna ca manca ulei (asta ii nasol, trebuie segmetat...)
vezi ca in carburator ai o cheita ce se misca in sus si jos, aia cand ii frig se sta cu ea in sus, sau la alte modele in jos, vezi si tu cum trage mai bine, si iarna ar trebui sa traga mult mai bine deoarece aerul rece este mai dens si este mai bogat amestecul aer benzina... daca nu stii ceva, sau nu ai inteles ma poti intreba
Salut. Dupa cum a zis si prietenul nostru Fum Albastru=Manaca Ulei. Deci e de rau Dar sa revenim. Parerea mea ca are un limitator deoarece Daca iei o chinezarie de aia de duce lejer 45 si ala al teu nemodificat 37:o Frate e chiar najpa. Parerea mea Poate sa aiba limitator la curea la Toba sau la carburator Deci verifica si tu ce vezi neinordine pe acolo, Pentru ca e suzuki si poate mai mult