La relanti, cate turatii avea fiecare? Stiu ca is unele masini la care nu moare motorul daca nu accelerezi, nu mai stiu exact despre ce era vorba, dar sunt asa masini.
Eu am mers aici cu masina unui amic, ceva Ford SUV pe benzina, aici mai toate is pe benzina, era standard, adica sa schimbi tu vitezele, ma si mirai, pleca fara sa accelerezi asa cum spui si tu.
Am citit pe undeva chestia asta, dar nu mai tin minte ce explicatie era acolo, nici nu is curios acum sa caut, dar asa este cum spui.
Am intrebat de rpm la relanti, pentru ca daca e ceva mai mare, ar putea si asa sa mearga, sa nu moara motorul daca nu accelerezi.Nus sigur, dar banui ca e o posibilitatea si asta.
Depinde pe ce treapta de viteza era că de exemplu daca ești pe treapta 3 și apoi oprești și nu dai pe treapta 1 moare motorul că mereu când oprești la o trecere de pietoni trebuie să dai treapta 1, să turezi motorul la 2000 apoi sa.schimbi in treapta 2 apoi iar în 3
Dacă ambele sunt diesel înseamnă că fie mașina de la școală avea turația mai mare de aceea pleca doar ridicând ambreiajul, fie ambreiajul de la mașina ta e uzat, deoarece ca diesel ar trebui să pornească dosr din ambreiaj, de aceea înainte să ridici ambreiajul dă-i puțină turație, dar nu mult și ar trebui să fie ok.
Cuplul la turatia de relanti este cauza care face diferenta; nu e neaparat rau sau bine, e ceeea ce e
Deci nu înseamnă neapărat că e ambreiajul dus daca nu pleacă doar din ambreiaj și trebuie sa accelerez, fiind diesel
Ambreiaj dus... E mult de scris. Daca ambreiajul tau cupleaza si face o diferenta la transmisie cand il calci si cand il ridici nu e dus. Te sfatuiesc sa cauti in Youtube "rolul ambreiajului". (Poate te ajuta ideea ca la golf diesel peste 2010 cu 2L are un cuplu fantastic de puternic raportat la greutatea masinii, de aia pleaca asa usor)
Dacă nu ți a spus nimeni pana acum, plecarea de pe loc diferă dacă mașina e diesel sau benzina. La cea pe diesel plecare se face mai usor, doar din ambreiaj pentru ca are destula putere. Pe când la benzina plecarea necesita accelerare in timp ce ridici ambreiajul. Dacă știi ca mașina de la școala era diesel adică pe motorina asta e cauza.
Am uitat sa precizez...ambele sunt diesel
"La cea pe diesel plecare se face mai usor, doar din ambreiaj pentru ca are destula putere."
Nu puterea face diferenta, ci cuplul.